Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

GTA V: Gameplay elemzés

2013.07.11 22:33  |  Írta: Shotgun

Mióta két napja megjelent a Rockstar Games sikersorozatának legújabb tagjáról készült hivatalos játékmeneti videó, a rajongóbázis egyszerűen feltüzelve várja az újabb és újabb információkat, pletykákat a játékról. Az elkövetkező időszakban érkező híreink ugyan nagy bizonyossággal szolgálnak majd sok érdekességgel látogatóink számára, jó szokásunkhoz hűen mégis úgy döntöttük, elkészítjük nektek az igen tartalmasra sikeredett videó részletes elemzését.

Az anyag 4 perc, 51 másodpercre rúg, és a játékmechanizmus alapvető változtatásait, néhány teljesen új lehetőséget, valamint a játékterület változatosságát mutatja be,egy női narrátor segítségével. Mondanom sem kell, hogy ez eddig az első olyan lehetőség, hogy ilyen hosszú ideig lássuk a Grand Theft Auto V-öt mozgás közben, és meg kell hagyni, hogy néhány aggasztó dologtól eltekintve, a fejlesztők már el is könyvelhetik a játék rendíthetetlen sikerét.

De elég is a karakterszám felesleges növeléséből. Jó szórakozást elemzésünkhöz, melyet itt olvashattok!

Megjegyzés: A trailer általunk magyarul feliratozott változatát itt találjátok.

sylva07

Offline
2013. 07. 11. 22:37
hát nem gondoltam volna, hogy ennyire szétszeditek... gratula
Shotgun

Offline
2013. 07. 11. 22:40
sylva07: Nem terveztem az elején, de még így is kimaradt egy-két érdekesség, amit valószínűleg ebbe a részbe beleszerkesztek holnap, persze a folytatással egyetemben. Csak adódtak problémák való életben, így nem ment egyből az egész
Ragnar

Offline
2013. 07. 11. 22:40
This is some massive shit. Well done mate!
PSP

Offline
2013. 07. 11. 22:45
Direkt nem olvastam még el egy szót sem, de előre is nagyon szépen köszönöm a többiek nevében is a cikket, az elemzést - a fáradozást!
Azt hiszem mindenki számára érthető, hogyha probléma van, akkor bizony nem mindig úgy mennek a dolgok ahogy kellenének.

Na, el is kezdem, iszonyat kíváncsi vagyok az apróságokra, amiket én nem vettem észre - remélem lesz "dögivel".
Shotgun

Offline
2013. 07. 11. 22:50
PSP: Azért úgy olvasd, hogy a fő infók inkább a második részben lesznek.
sylva07

Offline
2013. 07. 11. 22:50
várom a folytatást, a 11-12 jelenet csak nekem nem stimmel?
Kaito

Offline
2013. 07. 11. 22:50
Részletes, szép munka!
2013. 07. 11. 22:57
Köszönjük szépen, kifogásolhatatlanul részletes és lényegre törő elemzés, nagy RESPECT érte!
Shotgun

Offline
2013. 07. 11. 22:57
sylva07: Javítottam .

Mindenkinek szívesen, de ez még közel sem a végleges.
sylva07

Offline
2013. 07. 11. 23:07
nem kötekedésből! a munkádat szeretném segíteni, a 17. jelenetnél van egy franklines nem odaillő kép
peti9623

Offline
2013. 07. 11. 23:12
nagyon koszonjuk gtaplace szep munkat vegeztetek latom ma estere is van olvasnivalo
Shotgun

Offline
2013. 07. 11. 23:14
sylva07: Nem veszem kötekedésnek. Sőt, köszi!
chabee

Offline
2013. 07. 11. 23:43
Szép munka, de egy kis pontosítás: A kilencedik jelenetben a hegy lábánál lévő város a térkép legészakibb pontja. A tizenötödik jelenetben a rajzokon van egy tank a B betűnél. A tizenegyedik jelenetben a szarvas nem az Alamo Sea-ból iszik, hanem az abba torkolló folyóból (valószínűleg a Zacundo River), ami fölött egy repülő húz el Trevor trailerében.
aruha

Offline
2013. 07. 11. 23:54
Köszi srácok nagyon szép munka !!!
A játék tényleg eszméletlenül pazarnak tűnik csak azt nem értem, hogy néhol igen gyönyörűen részletes, néhol meg mintha félkész lenne, és kicsit "durva"...
Shotgun

Offline
2013. 07. 11. 23:54
chabee: Köszi, holnap kiegészítem az elemzést ezekkel is. Ha esetleg észrevételetek van, bátran írjátok le!

aruha: Tudom-tudom, sajátos hibám, hogy néha beleunok, néha megint kedvem támad valami leírásába.
aruha

Offline
2013. 07. 11. 23:58
Shotgun: Jaj,ezt nem az elemzésre értettem, hanem magára a játékra grafikailag...ez az amit nemértek...
Az elemzés nagyszerű és egy csomó apróságra már most felnyitottátok a szemem !!!
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 00:06
aruha: Ó, értem. Hát figyelj, a játék még fejlesztés alatt áll, így ez megengedett. Mint ahogy azt a Rockstar North-os srác múltkor az interjúban kifejtette, van egy-két aspektusa a játéknak, amit most is fejlesztenek.
gyurma88

Offline
2013. 07. 12. 00:13
már nagyon régóta olvasom az oldalt és most mondom regelek hogy meg köszönhessem a sok apróságokat meg mindent nagyon jókat írtok elképesztő lett ez az elemzés is gratula és hatalmas RESPECT le a kalappal előttetek
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 00:27
gyurma88: Nagyon szépen köszönjük, és örülünk, ha látogatóinknak kedvezhetünk. A jövőben remélhetőleg visszatérő látogatónk leszel. Hidd el, megéri!
aruha

Offline
2013. 07. 12. 00:42
Shotgun: Azért ha az első autósüldözéses képet nézed pl, kicsit ijesztő, hogy a föld,fű textúra mennyire kezdetleges
Sajna kevesebb mint 2 hónapjuk van már csak
chabee

Offline
2013. 07. 12. 00:51
Az eddigi legjobb térkép spekuláció a gtaforumsról:
http://farm6.staticflickr...77513bf74_c.jpg
Szinte minden rajta van.
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 00:51
aruha: Az a helyzet, hogy a textúrákat lehet a leggyorsabban kicserélni. A kódolás része időigényesebb. Bár a textúrákon nem hinném, hogy sokat változtatnak.. Jelenlegi generáció..
dvflls

Offline
2013. 07. 12. 03:07
Mi az a néhány aggasztó dolog? Az is a cikk második felére marad majd? (egyik az autók irányítása/fizikája gondolom, vannak egyéb negatív észrevételek is?
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 03:50
Van egy pár. Majd kivesézésre kerül holnap.
kazmergta4

Offline
2013. 07. 12. 08:05
Ngyon koszonom nektek az elemzest. Nagyon reszltes az elemzes ezt dicserem.
Igy tovabb az elemzessel
hapci

Offline
2013. 07. 12. 08:55
Nagyon jó lett az elemzés! 2:07-nél, mikor Franklin kijön a izékéből, utána mintha a lány után fordulna, de valami biztos felkeltette az érdeklődését. Ez szerintem megint érdekes, ez is mutatja, mennyire interaktív lesz a környezettel a minden. Na szóval értitek
koponya2099

Offline
2013. 07. 12. 09:45
Látjátok ti is hogy a tizennyolcadik jelenetben amikor Michael lő akkor be van kapcsolva a képessége mert villog?? Én ezt vettem igazábol azon a képen észre amit nem irtatok le
Ja és majd a multinál szerintem azért van csak fél életük mert nincsen golyóálló mellényük
paradicsoma13

Offline
2013. 07. 12. 10:32
Köszönjük szépen. Egyébként a negyedik jelenetben al valószínűleg a LOST motorosbanda székhelye mert ott van a falon a logó és motorok is vannak ott
bond71

Offline
2013. 07. 12. 11:52
Köszönöm a kimerítő munkátokat!! Csak egy kérdésem lenne mi az ami
"néhány aggasztó dologtól eltekintve"

Mi az ami aggasztó a játékba???
noocika

Offline
2013. 07. 12. 12:26
nagyon szépen köszönjük . Amúgy a 18. jelenetben a 3.-4. képnél még Michael kezében van a zsinór, v mi, az 5. képnél meg már a hátánál. Azt úgy hogy csinálja?
Mr.Vercetti

Offline
2013. 07. 12. 13:25
Köszönjük a kimerítő elemzést! Ígéretesnek tűnik, de a 3d-s, négyzetes radar és a 3 főhős szerintem még mindig baromság. Az autóvezetés "arcade-osítását" sajnálom, a GTA IV-ben szerintem tökéletes volt az autók fizikája. A fegyverváltásnál ez a körökbe tett fegyver lehet konzolon kényelmesebb, de remélem a PC verzióba visszarakják a "görgetős" fegyverváltást...

Én szeretem az újításokat, nem erről van szó, de csak akkor, ha értelmük is van, és nem csak azért rakják bele, hogy "legyen má' valami újítás is"

Ezektől eltekintve jó lesz, de lehet hogy nálam az előző részeket nem fogja felülmúlni csak a hatalmas és változatos pályával, reméle a next.genes GTA VI-ot már nem reformálják meg ennyire (és Vice Citybe játszódjon, ha megint Liberty City lesz... szóval ne legyen )
2013. 07. 12. 13:47
Mr.Vercetti: Ha felülnézetes epizódot meg DLC-ket is beleszámoljuk, akkor már 6 db GTA játszódott LC-ben, ami azért durva, mert (asszem) a GTAV-tel együtt 14 vagy 15 GTA rész van, tehát lehet, hogy kevesebb mint fele, de még így is elég combos része játszódott a sorozatnak LC-ben. Jó, lehet azzal nekem jönni, hogy abból volt 1 db felülnézetes meg 2 db régi, de attól még azok is LC-k voltak. Szóval én is nagyon remélem, hogy LC-t elfelejtik egy jó időre, megcsinálnak egy VC-t, egy SF-et, egy LV-t, és majd csak utána fogják újra elővenni a virtuális nagy almát, mert nem azt mondom, hogy rossz meg hogy nem tetszik, mert erről szó sincs, de néha a jóból is megárt a sok!
hapci

Offline
2013. 07. 12. 13:59
Mr.Vercetti: A 3D-s, négyzetes radar, meg a 3 főhős nem baromság, hanem neked nem tetszik. Amúgy meg még mindig elég csak ritkán egyszer-egyszer átváltani másik karakterre. Ez olyan, mintha azért szidnál egy Forzát, mert beleraktak egy olyan autót, ami neked nem tetszik, és csak egyszer kellene elvinned egy próbakörre.
Amúgy a Counter Strike Global Offensive-ben is, meg a Max Payne 3-ban is (direkt PC-s címeket mondok) ilyen kör alakú a fegyverválasztás. Szerintem itt se lesz különösebb probléma a PC-s verziónál ez.
laroy

Offline
2013. 07. 12. 15:02
Én is úgy gondoltam, hogy nem tetszik majd ez a GPS-es HUD rendszer, de most már megfogott.
Kell a játékokba néha kis újítás, hogy mutasson valami mást is a játék az előző részekhez képest. Ráadásul ahogy nézem eléggé hangulatos, átlátható, modern, precízen kidolgozott élvezhető kijelzőről beszélhetünk.
Mr.Vercetti

Offline
2013. 07. 12. 15:43
hapci: azt hogy szerintem még mindig baromság, én is úgy gondoltam, hogy szubjektíven szerintem, a fegyverváltás meg körből is elfogadható PC-n is, de minek ezzel bonyolítani? A Mafia 2-ben pl. mindkét féle módon lehetett váltani
dvflls

Offline
2013. 07. 12. 16:36
Szerintem se jó hogy beteríti a képernyő közepét pont előttünk a fegyverválasztó menü egy ilyen nagy kerek plecsnivel, pont ahol az ellenfelek lehetnek. De szerintem megmarad a klasszikus fegyverváltás is a jó öreg Y-X-ekkel végignyomom a tetszőleges fegyverig. Engem sokkal jobban zavar pl az ilyen különleges képességeink.. pf miez? World of Warcraft? Azért szerettem a gta-t mert sosem rugaszkodott el a földtől. Egy mezei gettókölyköt miért kell felruházni olyan képességgel mint az időlassítás? Tényleg nem értem, és még csak logikát sem látok benne.. Bár nyilván nem lesz kötelező használni.
eleven

Offline
2013. 07. 12. 16:47
Shotgun köröbeül mikor fog jönni az elemzés folytatása? előre is köszi
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 17:40
eleven: Úgy néz ki, hogy kb. akkor, mint ez is. A mai nap nem volt internetelérésem, úgyhogy nem igazán volt lehetőségem dolgozni rajta.
hapci

Offline
2013. 07. 12. 17:42
dvflls: Időlassítás max annyi lesz, mint a Max Payne-ben. És az azért elég realisztikus játék. Nem kell itt lézerszemre gondolni, csupán kisebb adrenalintúltöltöttségre. És igen, nem kell használni ezeket.
paradicsoma13

Offline
2013. 07. 12. 18:01
dvflls: Hidd el néha fog kelleni például a küldetésben vagy alig van életed csak a fele mert annyit visszatölt és 8-9 ellenfél vár rád gépkarabély-al neked pisztolyod van akkor jól jön egy kis bullet time mert könnyen leszeded őket
eleven

Offline
2013. 07. 12. 18:43
ok köszi
realostew

Offline
2013. 07. 12. 19:03
Shotgun! remélem az autók irányítását jóóól kielemzed
mark74

Offline
2013. 07. 12. 19:15
Ja csak úgy megjegyzem,a GTA IV-ben VAN busz!!!!!
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 19:22
mark74: Van az tény de nem jàrkàlnak az utcàkon teli utassal!!
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 19:42
mark74: Hiába van a játékban busz, a forgalomban ritkán, szinte soha nem találkozol velük.
2013. 07. 12. 19:55
Shotgun: Ha jól emlékszem, csak egy olyan küldetés volt, amiben sok busz volt az utcán teli utassal, ez az egyik Alderney-i küldetés közben volt. Azt leszámítva csak és kizárólag a reptéren lehet látni mozgásban lévő buszokat, általában ott szoktak lavírozni a reptérnek azon pontján, ahol már megkapjuk a 4-es szintű körözésünket. Az előbb említett "aprócska" zökkenőnek köszönthetően azt nem tudom megmondani, hogy teli utassal szoktak-e járni vagy csak a buszsofőr ül benne, viszont ha nem is rendszeresen, de elég sokszor megjelenik legalább 2 busz a reptér belsejénél és a reptéri fehér autók (nem tudom a nevüket) között haladva szoktak előfordulni.
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 20:00
dani.szentgali: Igen, de itt pont az a lényeg, hogy valószínűleg sokkal gyakrabban találkozhatunk buszokkal, nem csak reptéri területeken.
mark74

Offline
2013. 07. 12. 20:02
Én szoktam látni a város különböző részein is!!! Sőt van egy hely ahol parkol vagy 3 egymásután! Azthiszem vhol a kukástelep közelében.Dögöljön meg a lovam ha nem csinálok egy videót és felteszem? Nehogy azt higgyétek hogy csak kitalálom.
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 20:04
mark74: Tőlem csinálhatsz videót, de mi rendesen közlekedő, frekvenciális járatokról beszélünk. Nem pedig szellembuszokról.
mark74

Offline
2013. 07. 12. 20:14
Jah mert ugye az V-ben menetrendszerinti járatok lesznek és lehet velük utazni is? Tényleg jut eszembe,metró nem lesz benne,erről még valahogy nem volt szó,valószinüleg akkor nem .
2013. 07. 12. 20:17
mark74: Metró valószínűleg nem lesz, de helyére visszatértek a vonatok, amelyek valószínűleg változatosak is lesznek, tehát lesznek tehervonatok meg utasszállító expresszek. Plusz talán még a villamos is visszajön, az SA-ban is volt, csak sajna arra már nem emlékszek, hogy azon belül pontosan melyik városban volt, mert ha nem LS-ben, akkor nem biztos, hogy lesz villamos.
mark74

Offline
2013. 07. 12. 20:21
San Fierró-ban volt villamos a SA-ban! Azt tudom hogy lesz vonat,csak gondoltam hátha metró is lesz,poén lett volna.
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 20:21
mark74: Nem tudni pontosan, de mivel az egyik trailerben a buszmegállóban megálló, utasokat szállító buszt is láthattunk, elég nagy valószínűsége van. A városnéző buszok megint más témát takarnak.

A metrókról nem tudunk még, de mivel Los Angeles rendelkezik metróállomásokkal, van rá lehetőség.
2013. 07. 12. 20:23
mark74: Kösz a felvilágosítást, akkor sajnos a GTAV-be nagy valószínűséggel nem lesz villamos.
hapci

Offline
2013. 07. 12. 20:26
Volt egy hivatalos cikk (tán az első nagy gameinformeres cikk), ahol mondták, hogy reggel a jómunkás ember felszáll a buszra, később őt láthatjuk, mikor kint dolgozik, majd munka után hazamegy egy busszal. Szóval igen, normális, menetrendi buszok (is) lesznek.
mark74

Offline
2013. 07. 12. 20:31
Az poén lenne tényleg
Épp ezért gondoltam rá,hogy elvileg lehetne,de szerintem nem lesz tényleg csak a vonat,bár nem csak annyi mint a SA-ban.
realostew

Offline
2013. 07. 12. 21:19
Néha, mikor olvasgatom a cikkeket, meg a kommenteket, eszembe jut, hogy bakker, azért rohadt sok dologra figyel oda a R* a GTAV elkészítésénél. Véletlen sem marad ki egy olyan dolog sem, ami SA-ban mint színtéren ott volt, akkor itt sem maradhat ki. Nagyon tudatosak a srácok, nem úgy mint sok más fejlesztőcég.
Minden hibájuk ellenére azért respect nekik!
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 21:19
Közben tovább bővült az elemzés. Kicsit késni fog a végleges befejezés, de pontról pontra kerül frissítésre a hír.

Szolgáltatói gondok.
Davekoma

Offline
2013. 07. 12. 21:51
http://www.kephost.com/im..._k8ezmjjlsb.png
Itt nem jött be a textúra vagy egyáltalán nincs is??
2013. 07. 12. 21:53
Davekoma: Az nem lehet, hogy az csak egy letakart nagy úszómedence? Ismerem az ilyen medencefedőket, faterom hatalmas medencéje is ilyesmivel van takarva és a szín is stimmel.
Davekoma

Offline
2013. 07. 12. 21:56
dani.szentgali: Nem...nézd meg jobban az egész ház alatt is ilyen!
2013. 07. 12. 22:02
Davekoma: I apologise, tényleg a ház oldala és a rányíló utca is mintha hiányozna. De nyugi, megjelenésig még kijavítják, hisz többek között emiatt nincs még a kezünkben a játék!
Davekoma

Offline
2013. 07. 12. 22:06
dani.szentgali: Tudom, csak kíváncsi voltam a véleményetekre!
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:08
Haljàtok sztetek ha Pl Franklinnel vagyok és éjszaka àtmegyek a jo öreg Michaelhoz akkor beenged?Vagy épp aludni fog?Rz naon izgi hihihhi xdddd...Mondjuk trevorhoz nem merek àtmenni majd xd
2013. 07. 12. 22:11
Gyuriniteforce: Nem hinném. Arról még nem nagyon kaptunk infót, hogy átlehet-e majd menni a másik karakterhez bulizni. Vagyis mintha arról lett volna egyszer szó, hogy kérhetjük a másik karakter segítségét, de arról, hogy átlehet-e majd menni hozzá látogatóba úgy, hogy a gép irányítja, azt nem tudjuk még.
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:14
dani.szentgali: És ha ugy tartja kedvem hogy àtmegyek hozzà pl teniszezni?Biztos meg lessz ez is oldva mint minden
2013. 07. 12. 22:15
Gyuriniteforce: Nem mondtam egy szóval sem, hogy nem lesz megoldva, csak azt, hogy még nem dörgölték az orrunk alá... Vagyis annyit mondtam, hogy az nem biztos, hogy éjszaka átmehetünk meghívás meg telefonálás nélkül akármikor a másikhoz.
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:22
De éjszaka ha elmeek a hàzàhoz mert ugy tartja kedvem? Értessz?
PSP

Offline
2013. 07. 12. 22:23
Hopp, itt a huszadik jelenet és a többi.


Ahogy beszéltek a buszos dologról: pl. a "Times Square" környékén vannak buszok, sőt itt van a legtöbb. A másik a középső szigeten van, a városnéző helikopteres túránál, ott áll kb. 2-3 busz.

GTAV: Hogy a fenébe fogja tárolni a "játék" azt a sok ember cselekedetét, amit egy nap alatt csinálnak? Tényleg leírhatatlan érzés lesz játszani (már aki figyel az ilyen apróságokra), ha ennyi apróság van, én pl. ezeket imádom, de ritka hogy ennyire figyeljenek az ilyesmire. Azért ha belegondoltok, több ezer ember mindennapját kellene a programnak követnie, és nem vagyok biztos, hogy erre lesz is kapacitás. Lehet, hogy a R* megoldja valami spéci ötlettel (biztos, hogy meglehet), az lenne a legszebb... ettől függetlenül kíváncsi vagyok, mi lesz, ha egy embert végigkövetek. Estétől reggelig ott leszek a házánál is, talán megint majd megy dolgozni.

Annak nagyon örülök, hogy pl. a buszos küldetések visszakerülnek (minden valószínűséggel, ha utasok vannak, illetve valaki említette, hogy az egyik videóban is ott vártak a megállóban), valószínűleg akkor a taxis, rendőrös, esetlegesen vonatos mellékküldetések is. De szép világ is lenne...

Na, olvasok a huszadiktól...
Szerk.: uff, lesz részletes tuningos elemzés? Na, az szuper lenne, egyik kedvenc pontom lesz szerintem. Szvsz. lesz majd egyedi rendszám, és szinte biztos vagyok benne, hogy a rendszám cseréjével valóban átkerül majd másik hónapba a rendszám érvényessége is, ezáltal a rendőrök tuti, hogy nem fognak felismerni.
Érdekes az STD plakett, de sejtem nem lesz minden autónak külön tuningolója. Sőt, remélem nem lesz kötelező a tuningos hely logóját felrakatni...
A motorcsónak amin rögzítve van, annak a kereke belelóg az aszfaltba, szomorú, hogy ez még mindig probléma...
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:25
Mondjuk mire odaérek a hàzhoz szoszerint lemegy a nap

Ha este belelövök egy rpg vel a michael hàzàba be kell h engedjen
2013. 07. 12. 22:29
Gyuriniteforce: Értelek, de mivel a GTAIV-ben sem lehetett éjjel zaklatni az ismerősöket, mert akkor lecsesztek, hogy éppen "ki*szottul aludnának a ki*szott ágyukban", ezért úgy gondolom, hogy Michael meg a többi karakter sem örülne ennek éjjel.
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:34
dani.szentgali: Gta v is game of opportunity xd Szal készülhetsz arra is hogy bekopogtatunk estefele ehhez a 2 csibészhez xd
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 22:45
PSP: Na végre valaki, aki a játékmechanizmussal kapcsolatban kérdez.

A GTA IV-nél, illetve már a San Andreasnál is különféle "routine" fájlok tartalmazták azokat a cselekvéssorozatokat, amiket az NPC-k random időpontokban végrehajtottak, random helyeken. Ezt a játék automatikusan, egy rendszer segítségével rendeli hozzá a járókelőkhöz, és mivel többféle variáció is lehetséges, ezeknek a keverése változatosabbá teszi az egészet. A játék nem "tárolja" tehát emberenként a napi teendőket visszamenőleg, csak addig látod, hogy mit csinálnak, míg közvetlenül őket figyeled.

Ilyen cselekvések a kirakatbámulások, a padon való ücsörgések, a távollátó használata a IV-ben, random érdekességek NPC-k általi lefotózása, lerobbant autók motorháztetejénél matatás, stb.
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 22:51
Shotgun: De gondolom a gta v ben ez kicsit még vàltozatosabb lesszSzal ha igaz hogy elmegy az NPC melozni utana hazamegy az hab a tortàra!!Vizuális orgazmus ez a jàték
Shotgun

Offline
2013. 07. 12. 22:55
Gyuriniteforce: Ez már az SA óta fejlesztés alatt van. Nagy áttörés volt a sorozat számára a San Andreas, csak sok dolog végül az akkori rendszerek limitáltsága miatt kivágásra került.
PSP

Offline
2013. 07. 12. 23:12
Shotgun: Köszi! Na igen, és végre valaki, aki meg is tudja magyarázni az ilyesmi kérdést.
Valóban, csodálkoztam is, amikor valaki az autó elejét babrálta, esetleg a hátsó csomagtartóból akart kiszedni valamit... na, érdekes lesz, ha ez kissé felturbózva jelenik majd meg a V-ben. Furcsa, ha ezeket így megtudták oldani, akkor pl. a random rendőr/mentő/tűzoltó autó vonulásokat miért nem? Pedig erről is volt ám hír, hogy lesznek ilyenek... sőt az is épphogycsaknem tényként volt közölve még a IV megjelenése előtt, hogy a csomagtartó nyitható lesz, és lehet majd benne fegyvert, hullát szállítani - erre jó alap lehet a "haverok" autója, ami valóban nyitható, és valóban fegyverek vannak benne, választható módon. Ugyanezt nem lett volna nagy kunszt megírni a mi karakterünkre... gondolom...
Ja, meg a IV-ben ha követek egy mentőt vagy hasonlót, az meghülyül az első kanyar után, és fixen balra vagy jobbra fordul mindig. Azt hiszem a taxisok ugyanez, bár ők azért mentek többet is. Érdekes, hogy ezeknek nem oldották meg ezt a random úttervezés dolgot.

Mindenesetre ez tényleg egy kerek játék lesz, asszem nem hiányolhat majd senki semmit... természetesen még mindig nem egy Sims-ről beszélünk...

Szerk.: amit válaszoltál, az egyébként másnak is érdekes lehet. Esetleg egy funkciót nem terveztek az oldalba, ami pl. megengedné az adminoknak, hogy kijelöljenek egy-egy hozzászólást fontosnak? Leginkább sajátot, de akár egy korrekt felhasználóit is. Ilyen pl. a PH! lapcsaládon is látható időnként, elég figyelemfelkeltő, és fontos is lehet, pl. ha a sok troll nem hagyja abba a marhaságaikat.
Vagy pl. egy visszatérő kérdés megválaszolásakor.
dvflls

Offline
2013. 07. 12. 23:13
Gyuriniteforce: Vagy még jobb éjszaka átmész Trevorhoz, becsöngetsz, (vagy bekopogsz a lakókocsin) és pucolás ezzerrel, az meg alsógatyában kijönne örjöngeni egy whiskeys üveggel meg egy shotgunnal a kezébe hogy ki a k*rva annya' az.
Gyuriniteforce

Offline
2013. 07. 12. 23:27
dvflls: az xdddd na az hallod àhh ez a game asszem 30 évig lessz hasznàlatban xx
chabee

Offline
2013. 07. 12. 23:56
Úgy tűnik, lesz metró is, a gameplay trailer multiplayer részében az ablakon kinézve jobbra http://imageshack.us/a/im.../4071/jhf0.jpg.
dvflls

Offline
2013. 07. 12. 23:58
Még érdekesebb lehet a játék (esetleg többféle) végkifejlete is.. Magának a sztorinak. Vajon a három közül esetleg meghal valamelyikük (mint ahogy IV-ben elvesztettük Romant)? Mert esetleg egyikükre rászállnak a szövetségiek - ugye korábbi információk elárulták hogy Michael-t baxtatja az FBI is) elárulja a csapatot? És azt a küldetést kapjuk a másik kettővel hogy nyírjuk ki Michaelt - Aminek során szépen odakocsikázunk a házához, majd Franlin bemegy elöl aki lerendezi a családtagokat, majd Trevor bemászik hátul a http://gtaplace.hu/kepek/...ta_4248_005.jpg felől az ablakon majd álmában ad egy fejlövést hangtompítóval.
Vagy pedig egyszerűbben telefonon kérünk tőle egy találkozót valahova a városon kívülre és ott intézzük el. Simán meg lehet.. Ha megnézitek ezt a hármas felállást, három teljesen különböző személyiség, teljességgel kizártnak tartom, hogy ennek happy end legyen a vége, biztos vagyok benne hogy hármuk közül a játék végén meg kell hogy váljunk egyiküktől (rosszabb esetben kettejüktől). A választást persze a játék meg a kezünkbe fogja adni, illetve a történet alakulásától függően. Majd ezek után a maradék emberrel mehetünk rá a 100%-os végigjátszásra.. Mindezt alapozva a GTA IV meglehetősen borús és drámai hangvételére és eseményeire. Vagy vegyük csak alapul a játék gerincét képező Szemtől Szemben-t (Heat-1995) ahol /SPOILER/ kezdő csapatból egyetlen ember élte túl a dolgot. Itt jegyezném meg, hogy Michael kiköpött mása Robert De Niro karakterének a filmben illetve Trevort pedig a csapatot nehéz helyzetbe hozó és később eláruló /SPOILER VÉGE/ http://4.bp.blogspot.com/...ge_image_17.jpg ihlette nagy valószínűséggel.

Engem nagyon izgat végkimenetele a történetnek. Remélem lesz egy elmés, badass nyomozó is (nem egy korrupt elmebeteg mint Tenpenny) aki folyamatosan a seggünkben lesz az egész eseménysorozat alatt és nyomozni fog felhasználva az elkövetett rablássorozatot.

Tengernyi a lehetőség amivel fityiszt mutathat a legnagyobb hollywoodi gengszter sztorinak is.
PSP

Offline
2013. 07. 13. 00:06
dvflls: Nem hinném, hogy meghal bármelyik fő karakter, mivel ez az újítás, ez hozza a R*-nak a nagyobb játékos tömeget. Valószínűleg mivel minden energiájukat belefektették, a történet végére nem "lövik" le egyiket sem. A játékból venne el, mondhatni.
Szerk.: oké, végigolvasva az egészet, lehetséges, hogy valamelyikük/akár többen is elhullanak... viszont ha az alapot nézzük, hogy most ezzel rukkoltak elő, akkor a több ideig való játszhatóságra tekintettel: nem hal meg egyikőjük sem.

Huszonegyedik jelenet legutolsó képe (szöveg alatt) nekem egy "GTA" felirat, pedig a link amúgy jó lenne.
És amúgy hiába a realisztikusabb üveg, látszik, hogy ugyanaz az üveg sablon...
Davekoma

Offline
2013. 07. 13. 00:08
dvflls: Nem halhat meg egyik főhős sem, nem lenne értelme, akkor már nem GTA lenne a neve a játéknak.
Gondolj bele mi lett volna, ha az esküvőn mondjuk Nikot ölik meg, vége a játéknak? Nem. A főhősök nem halhatnak meg.
realostew

Offline
2013. 07. 13. 00:08
dvflls: Nem tartom valószínűnek, hogy bármelyik tag is meghalna a végén. Most legyen szó bármelyik karakterről, azért a játékosok már most is de a játék közben biztosan megfognak szeretni egyet. Legalábbis egyet jobban mint a többit. Most a R* miért végezné ki azt amit a játékosok szeretnek?
Oké, utána mehetnél a másik 2vel a 100%-nak, de valljuk be, sokaknak nem lenne ugyan az mintha 3 karakter megmaradna. Nekem sem tetszene szerintem, ha bármelyik távozna a sztori végére, még akkor se ha Franklin nekem egyenlőre semleges karakter.
Mert ugye Micheal viszont kb a fiaként tekint Franklinre, és akkor már meg is van a hiányérzet. Valaki hiányzik!
Trevor a kedvencem mert egy őrült és jókat fogok mulatni vele/rajta az tuti.
Micheal meg szimplán tuti, hogy idővel belopja magát a szívembe a átgondoló, tapasztalt irányító jellemével.
sylva07

Offline
2013. 07. 13. 01:42
Néhány jelenetben megfigyelhetőek a dinamikus felhő mozgások, némelyikben viszont egyáltalán nem, ez két dolgot jelenthet, 1. a szélrendszer annyira kidolgozott hogy kihat még a felhőkre is, 2. a felhők még nincsenek végleges állapotukban, így a mozgásuk néhol inaktív.
Shotgun

Offline
2013. 07. 13. 01:43
sylva07: Remélem azért nem baj, ha a járókelők fogszínéről nem írok majd adatokat az elemzésbe.
sylva07

Offline
2013. 07. 13. 01:46
Shotgun: , most egyenlőre meglátjuk, aztán lehet majd az is kelleni fog..
Shotgun

Offline
2013. 07. 13. 01:49
Az elemzés befejezve. Akinek észrevétele van, privát üzenet formájában közölje velem!
DereX

Offline
2013. 07. 13. 03:26
Az utolsó szó, utolsó mondat: "mint pél"
Mit akartál itt még írni? Amúgy nagyon szép és tartalmas lett, bár kétlem, hogy magamon s még pár emberen kívűl bárki más is elolvasta-e (végig) :/
Shotgun

Offline
2013. 07. 13. 03:35
A hír korlátozásai miatt áttettem egy cikkbe az elemzést.

Igazából az olvassa végig, aki szeretné. Ha valaki ehhez is lusta, az nem az én hibám.

Ráadásul egyelőre nem is írtam le azokat a dolgokat, amik aggasztóak lehetnek a játékkal kapcsolatban. Majd még a mai nap során kaptok erről is ismertetést.
paradicsoma13

Offline
2013. 07. 13. 09:33
dvflls: !!!!Spoiler!!!!: Ezt a főhős halált már az L.A. Noire-ban és a Red Dead Redemption-ban eljátszották. Nem hinném hogy még egy játékukba bele tennék.
Neil

Offline
2013. 07. 13. 11:19
Shotgun: Én elolvastam. És van néhány dolog, amit megjegyeznék a cikkel kapcsolatban:
1. Köszönjük a munkát, amit belefektettek minden egyes ilyen elemzésbe vagy cikkbe.
2. Csipkebokorvessző.
realostew

Offline
2013. 07. 13. 12:29
Szerintem azért elég sokan végig olvasták. Főleg az aktív magja az oldalnak, de ezen kívül sok még ember is.
2013. 07. 13. 13:50
chabee: Egyelőre elég szar felbontásban, nyilván még nem hivatalosak, de azért kösz, hogy szóltál, jó kis képek, reméljük mihamarabb jön a nagyfelbontású, hivatalos változataik is.
hapci

Offline
2013. 07. 13. 15:21
dvflls: Na ha ez bekövetkezik, hogy valamelyik főhős meghal, akkor eskü, hogy, megveszem neked a CE-t.

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 25 vendég és a következő felhasználók böngészik az oldalunkat:
Kiemelt partnereink
Társoldalak