Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Régi GTA III és Vice City hibákat javít egy új rajongói patch

2014.01.03 22:36  |  Írta: Gege  |  Forrás: GTAGarage

Több, mint tíz éve annak, hogy a Grand Theft Auto: Vice City és elődje, a GTA III napvilágot látott, de jónéhány hibát máig nem javítottak a PC verzióban. Lelkes rajongóknak hála most itt egy javítás, ami ezeket is orvosolja.

A SilentPatch névre hallgató update egyszerű telepítővel felrakható bármelyik GTA III és GTA: Vice City verzióra (bármelyik nyelvű 1.0 vagy 1.1), sőt még a Steam-es játékkal is működik. A javított hibák listája a következő:

Mindkét játéknál

  • Jobb teljesítmény magas FPS mellett, jellemzően a Frame Limiter OFF beállításnál. A fade-out effekteknél nem fagy ki többé, de az autók fizikája, a gravitáció és a hangok még nem tökéletesek. Emiatt még mindig ajánlott bekapcsolni a Frame Limitert.
  • A vizes úttest tükröződése normálisan renderel (mint a Road Reflections fix esetében).
  • Új fényeffekt a felvehető fegyver/élet/pajzs/rendőrcsillag/rejtett csomag és pénz pickup-ok alatt. Ezek a PS2 verzióban benne voltak, de PC-ről eddig kimaradtak egy bug miatt.
  • Minden szöveg rendes árnyékot kapott a különböző felbontásokon is. A fix nélkül vékonyabbak voltak ezek.

Csak GTA III

  • Járművek fényszórói megfelelően látszódnak (mint a PS2, XBOX és Steam verziókban). Ez a headlight fix az eddigi legjobb, mivel a használt kód a Steam-es verzióból származik, így nincsenek benne hibák (mint más fixeknél, ahol például a fényszóró a kocsin keresztül is látszódott, stb).
  • Javítva a Purple Nines Glitch.
  • A csalás által spawnolt Rhino tank már nem marad örökké a mapon.
  • Blista autót is fel tud emelni a roncstelep daruja, cserébe viszont a Coach buszt nem.
  • M16-tal való tüzeléskor 1st person nézetben is helyesen számolja a kilőtt töltényeket a statisztika, így már nem lehet 100% feletti Accuracy értéket elérni.
  • A célállomást jelző radar pont mérete a felbontásnak megfelelően változik.
  • A garázzsal és a rampage-ekkel kapcsolatos szövegek mérete a felbontásnak megfelelően változik.
  • Autók tükröződése javítva a Steam verzióban.

Csak GTA: Vice City

  • Rosenberg hangja megfelelően hallatszik, amikor a játékost elkapják a rendőrök. (Hasonlóan a Rosie's Audio Fix-hez.)
  • Néhány tárgy a Malibu Club-ban, Ocean View Hotel-ben és a Pole Position Club-ban javításra került, és több tereptárgy látszódik az utcán, amikor a játékos bent van (mint PS2-n).

Akinek feltett szándéka, hogy ezt a két nagyszerű játékot mai gépekhez és igényekhez aktualizálva játsza, mindenképp érdemes kipróbálnia a fixet.

MoRT2195

Offline
2014. 01. 04. 21:32
Pont a napokban kezdtem újból a 3. részt, utána meg jön majd a VC, szóval ez most pont kapóra jön, köszi.

A 3. részben másnak is van olyan gondja, hogy ha lefele fut (pl lépcsőn, vagy leejtős úton), akkor elrepül a karakter? Olyan mintha kilőné... és a vicc, hogy ha 1 méteres leejtőről repülök el kb 1 méterre, akkor is fullra leveszi az életem. Volt már olyan, hogy küldetés közben ez miatt haltam meg, mert úgy kilőtt, hogy belerepültem a vízbe. Nagyon idegesítő ez, többször haltam meg így, mint rendes halállal. Mondjuk ez kiküszöbölhető azzal, hogy nem sprintelek, de sokszor nincs az eszembe, hogy "hopp, szar a játék, szóval itt nem kéne futnom, mert elszállok és meghalok".
Kaito

Offline
2014. 01. 05. 07:44
MoRT2195:
Ez nálam is így van, de nem tudom az okát. Lehet alapból ilyen, bár én úgy emlékszem, hogy 10 éve amikor először játszottam vele, akkor nem volt ilyen gondom...
MM$

Offline
2014. 01. 06. 18:48
aki használja a vc:mp-t, vagy a lu-t annak nem ajánlom, mert becrashel :/ (legalábbis a Vice Cityben biztos, de arra következtetek, hogy a III-ban is az lesz.)

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 18 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak