Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Elérhető az 1.12-es patch, pénteken jön a Capture Creator!

2014.04.08 16:51  |  Írta: Visali  |  Forrás: Rockstar Newswire

A fejlesztők a Newswire-on jelentették be, hogy április 11-étől lesz elérhető a Capture Creator kiegészítés a GTA Online-hoz, a múlt héten bejelentett javítás viszont már mától elérhető.

A pénteken megjelenő tartalom kapcsán két új képet tettek közzé, valamint mindenkit arra bíztatnak, hogy játszanak az általuk készített Capture feladatokkal, hogy minden részletre oda tudjunk figyelni a saját pályáink elkészítésénél.

GTA GTA

Az új, 1.12-es verziószámú patch ismét rengeteg újítást tartalmaz, a Rockstar ezek közül a következőket emelte ki: 

  • Ezentúl felhívhatjuk Lestert (a GTA Online-ban), és megkérhetjük, hogy egy ideig ne vegyék észre tevékenységeinket a rendőrök
  • A játékosok ezentúl több pénzt kapnak az ejtőernyős ugrások, versenyek, deathmatchek és last team standings meccsek végén, ha négynél kevesebb játékos játszik
  • Ezentúl 50 bónusz RP jár, ha egy játékos lájkolja vagy disljkolja a feladatokat
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok csak 10 000 dollárért tudták eladni a járművüket, ha azt az 1.10-es patch előtt fejlesztették
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok elvesztették a Gusenberg Sweeper fegyvert
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok Free Raomban is elhelyezhettek objektumokat és járműveket a Creatorral
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok megölhették vendégeiket az apartmanon és a garázson belül
  • Ezentúl a feladatok utáni szavazó felület automatikusan eltűnik, ha már megvan a többség szavazata az egyik küldetésre
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok nem tudták visszakérni lefoglalt járműveiket
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok egy-egy tevékenység után hosszabb töltési időt kaptak
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok láthatatlanná tudták tenni magukat és a járművüket a többi játékos számára

Ezeken kívül a patch több más hibát is javít, például:

  • Javítva a hiba, ami miatt a sztori módban (!) a játékosok elbukhatták a Monkey Business c. küldetést, ha elejtettek egy küldetéshez szükséges tárgyat
  • A játékosok ezentúl láthatjűk a térképet a Deathmatch, Survival, LTS és Capture módok lobbi képernyőjén, amin fel vannak tüntetve a felvehető fegyverek és életerő növelők 
  • "Rank" helyett most már "Open Rank" néven szerepel, hogy a küldetések hányas szinttől érhető el
  • Javítva a hiba, ami miatt ha a játékos átugrotta a tutorialt, a ruhaüzletek csak később nyíltak meg
  • Javítva számos kiskapu, amivel a játékosok duplikálhatták a járműveket
  • A játék ezentúl kiveszi az autóból a játékosokat, ha azok a garászban a járműben ülve vásárol új verdát, ezzel elkerülve azt a hibát, ami miatt sok esetben nem érkezett meg az új kocsi
  • Foltozva a kiskapu, ami miatt a játékosok átvihettek sok olyan járművet az egyjátékos módból, amik az Online-ban eredetileg nem érhetőek el
  • Javítva a hiba, ami miatt esetenként nem megfelelően töltött be a játék, ha a játékos Contact Missionbe próbált meg csatlakozni a gyors menüből
  • Javítva számos hiba, ami miatt esetenként nem megfelelő számú RP-t kapott a játékos
  • Javítva a hiba, ami miatt helytelen hibaüzenet jelent meg GTA Online szobába való csatlakozáskor
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok nem publikálhatták saját készítésű tartalmaikat, ha a leírásban Microsoft Points logót használtak
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosok egy fekete képernyőn ragadhattak, ha a Creatorban kijelentkeztek a PSN profilból
  • Javítva a hiba, ami miatt a játékosokat esetenként rossz helyre tette vissza a játék, ha hajón őlték meg őket
  • Javítva a hiba, ami miatt a karakterkészítő nem tudta elmenteni az új karaktert, ha egy korább törlése után kilépett a karakterkészítőből a játékos
  • Javítva a hiba, ami miatt gang attacknél néha lezárt épületeken belül jelentek meg az ellenfelek

A teljes lista a Rockstar Support oldalán olvasható.

UPDATE

Bár a fejlesztők csak holnapra ígérték, már elérhető a Capture Creator PlayStation 3-on! Emellett minden Capture feladatért dupla pénz és RP jár.

UPDATE #2

Már Xbox 360-on is elérhető a Capture Creator!

Gyula93

Offline
2014. 04. 08. 17:57
Sejtettem, hogy nem javítják ki a buszok és kamionok hangját! Szégyen és gyalázat!
Atlas

Offline
2014. 04. 08. 18:08
Jó sok hibát javít de, a story-t is egy kicsit átnézhetnék... Engem például az zavar hogy, ott az autóm és elfordulok háttal tőle és vissza már nincs ott! Tudom hogy, az lehet a baj hogy, nagy a pálya és sok mindent kell betöltenie de ez akkor is a legzavaróbb.
Arminho

Offline
2014. 04. 08. 19:00
Atlas: Los Santos egyfajta Bermuda-háromszöggel rendelkezik. Valamit kiteszel az utcára, elfordulsz és a következő pillanatban már nincs ott. Szerintem a fejlesztők direkt így akarták mutatni Los Santos igazi oldalát.
KevinSipos979

Offline
2014. 04. 08. 19:22
Lassan tele lesz ez az oldal mocskolódó kommentekkel. Ne telne el olyan nap, hogy ne látnék mocskolódó kommentet. Gratulálok!
kekesi

Offline
2014. 04. 08. 19:28
KevinSipos979: Ez nem mocskolódás hanem szomorú tény a játék a mai napig egy bughalmaz, ráadásul több szempontból is visszalépés. Arengeteg alig észrevehető apróság helyett egy normális törésmodell, gyorséttermek na meg egy alapos bugírtás kellett volna.
KevinSipos979

Offline
2014. 04. 08. 19:46
kekesi: Akkor már nem látom értelmét hogy miért játszotok rajta még. Ennyi.
kekesi

Offline
2014. 04. 08. 19:51
Én ritkán gyomatom a havernál konzol hiányában, nem rossz,de sok benne a hiba és némileg visszalépés.De így legalább kibirom a PC-s megjelenésig.
Niko Bellic1300

Offline
2014. 04. 08. 19:57
Végre kijavították azt a Creatoros glitchet amit rüheltem.Mellesleg nem tom hogy miről beszéltek mer én leratam egy kocsit Franklin háza elé elmentem Vinewoodra meg vissza és a kocsi továbbra is törötten ott volt a ház előtt.Nekem nem tűnnek el a járművek
Atlas

Offline
2014. 04. 08. 19:57
Arminho: Szóval a R* gondolt magyar országra?
KevinSipos979

Offline
2014. 04. 08. 19:59
kekesi: Ha a konzolról is rinyáltok, akkor mit vártok a Pc-től?
Atlas

Offline
2014. 04. 08. 20:05
Niko Bellic1300: Azért nem tűnt el Franklin verdája, mert a karakterek háza elött megmaradnak a járművek főleg a karakterek fő járművei. Én egy lopott autó elött fordultam meg és eltűnt...
Arminho

Offline
2014. 04. 08. 20:06
KevinSipos979: Nem értem mi a bajod... kekesi csak elmondta a véleményét, nem kell őt leszólni! Attól, hogy tényleg ráférne a GTA V-re egy "bugírtás", még tényleg egy nagyszerű játék!Atlas: Kétlem, hogy a Rockstarosok Mo.-ra figyelnének fel... ott vannak a nagy amcsi városok, amikről most inkább nem mondok semmit...
KevinSipos979

Offline
2014. 04. 08. 20:13
Arminho: Nekem semmi bajom, én megértem kekesi-t, sőt nem rá céloztam hanem a többi kommentelőre akik mostanában rinyálnak egyfolytában. De kb. ugyanazon véleményen vagyok vele. kekesi bocsánat!
Visali

Offline
2014. 04. 08. 20:30
Srácok, nyilván valahol redukált a Rockstar, rengeteg dolgot én is hiányolok, de ne felejtsétek el, hogy ugyanakkor mennyit lépett előre a játék a GTA IV-hez képest.
Franklin

Offline
2014. 04. 08. 20:50
Visali: Nagyon szép játékot csináltak, de azért a járműeltűnést megcsinálhatták volna
Rockstar69

Offline
2014. 04. 09. 07:49
Visali: Nem lépett olyan sokat előre. Sőt...sok helyen inkább visszalépett.
LaCyee

Offline
2014. 04. 09. 09:12
KevinSipos979-nak igaza van. Mindenki tisztába van vele hogy sok hibája van a játéknak. Engem nem érdekel nem a bugokra figyelek hanem egy jót játszok. Akiknek meg csak a baja van a GTAV-tel talán valami mással kellene játszaniuk...
AngelHeart

Offline
2014. 04. 09. 11:25
Atlas: Ez Hajdúhadházon is előfordúl, hogy ott az autód elfordulsz háttal neki visszafordulsz és nincs meg, se a pénztárcád se az órád se a nyakláncod gyűrűd telefonod az autódról meg nem is beszélve
Visali

Offline
2014. 04. 09. 13:48
Egy kicsit legyetek már nyitottabbak, és próbáljátok meg fejlesztői oldalról szemlélni a dolgot. A PlayStation 3-ban és az Xbox 360-ban a mai technológiáthoz képest csekély videó és rendszermemória van, és a hárommagos proci is ma már jócskán határeset. Mégis mekkora játékterületet tart folyamatosan készenlétben a játék egyetlen köztes töltés nélkül? Eddig pedig csak egy karaktert kellett figyelnie, de most már háromhoz kell számításokat végeznie rohadt gyorsan. És ne csak azt vegyétek figyelembe, amit képileg látunk, de a hangokat, zajokat is, amiből talán kevesebb, de még így is jócskán sok van.


Nekem is hiányoznak a gyorséttermek, de azért az mégsem mondható el, hogy kevesebb belső teret dolgoztak ki, mint a GTA IV-ben.

A GTA IV-ben hogy oldották meg a véletlen találkozásokat az idegenekkel? Egy padon ültek. Ezzel szemben itt mindenhová egy dinamikus történést generál a játék több szereplő és objektum helyzetét és változását kíséri figyelemmel a program.

És oké, hogy nem jelenik meg egyszerre sokféle autó, meg eltűnnek de azt is észreveszitek, hogy mekkora forgalmat generál az utakra a játék? Ti hogyan döntöttetek volna? Rátesztek az utakra tízféle autót, ami egyszer-kétszer elhalad az autópályán, és amit kilométerekről is látni, vagy inkább háromfélével sűrű forgalmat generáltok? (Megjegyzem, én nem nagyon találkoztam olyan hibával, hogy eltűnt mögöttem a kocsi, amiből kiszálltam).

Aztán mennyi mellékes lehetőség van a GTA IV-ben? És ehhez képest mennyi van a GTA V-ben? Szerintem jóval több, mint a duplájával.

És akkor még nem is beszéltem az onlineról, na ott mennyi mindent tart számon a játék a szobákban.

És ami a hibákat illeti, elismerem, hogy más játékfejlesztőkhöz képest meglehetősen sok van, de figyelitek a patcheknél a javítások listáját? Szerintem az aztán ember a talpán, aki mindezt és rengeteg más jelentős aspektust megvizsgál a játékban, és úgy javítja, hogy az ne befolyásolja a programkód egy másik részét.
PawahDani

Offline
2014. 04. 09. 15:08
Ha olyan bugosnak találjátok, akkor mért játszotok rajta, főleg, hogy olyan aprócska hibák, igen, lehet, hogy sok, de mellékelhető a rengeteg újítás miatt! És nekem általában egy hiba sincsen, tudom, hogy van benne elegendő hiba, de ha nem vettem észre, akkor nem lehet nagy dolog!

Atlas: Valószínűleg azért törli, mert nem lehet tudni, hogy hány járművet fogsz ellopni! Én általában sokáig bírom Single-ben, és halálozásaim előtt több száz járművet is ellopok, szóval megértem, hogy te csak egyet vagy kettőt lopnál, de nem tudja előre senki és semmi, hogy te méterenként autót váltasz, vagy egynél maradsz!

Rockstar69: Ha te szerinted visszalépés a GTA V, akkor benned lehet a hiba, mert a játék nem tökéletes, de nagyon jó! Szerintem te még soha nem játszottál vele, hanem csak videókat néztél belőle és ezután lehordtad egy visszalépésnek, mert amúgy nagyon ütős a játék!
csokigta

Offline
2014. 04. 09. 16:29
Gyula93 Azt úgysem fogják javítani, mert az be épített hang, nem tudják javítani, csak ha újra programozzák a hangját a járműnek, amúgy szerintem jó hangja van, vagy a TV-d szar, vagy nem tudom, de nekem semmi baja.
Gyula93

Offline
2014. 04. 09. 17:10
csokigta: Sajnos, nem csak nálam rossz a járművek hangja, több live-os ismerősöm is mondta, hogy egyszerűen nem váltanak a járgányok. A TV-m biztos nem rossz, mivel már vagy 5 féle hangeszközzel játszottam, és mindegyiknél ez a probléma!
MolGabi

Offline
2014. 04. 09. 18:11
A sokadik javítócsomag érkezése után eszembe jut, hogy 5 rohadt év alatt nem lehetett egy épkézláb játékot - és most mint programra gondolok - összerakni ? Vagy ennyire elveszett a R* a részletekben ?
bond71

Offline
2014. 04. 09. 18:13
Gyula93: Ps3- on játszom de a hanghibával nem találkoztam se az auto eltűnik mögülem dologgal sem 1x, sem.. !!

Egyedül a nem lehet LEGUGGOLNI és a rengeteg hiányosság hiányzik, SA-hoz képest! ezeken felül kellett volna újítani!!!
KevinSipos979

Offline
2014. 04. 09. 18:43
Remek! Panaszkodjatok csak gyökerek. (Tisztelet a kivételnek.)
wantoo

Offline
2014. 04. 09. 19:46
Vajon azt a hibát javították, hogy ne csak egy emberrel kerüljek össze állandóan Capture módban? Nagyon sokat ér a mód, ha 1v1-ben kell játszanom állandóan..
totyak

Offline
2014. 04. 09. 20:28
De sok itt az elégedetlen játékos így 7 hónap játék után. Akkor én már rá sem kezdek, hogy bezzeg a Pc-sek. Ilyen apróságokon kínlódni, mint amiket itt leírtok, hihetetlen.
Visali

Offline
2014. 04. 09. 23:31
PawahDani: Rockstar69 PlayStation 3-on játszik a játékkal.

MolGabi: Nem vagyok játékfejlesztő, de szerintem botorság azt gondolni, hogy a nyílt világ csak 2000-ben, a GTA3-nál volt kihívás. Ma is épp olyan nehéz feladat létrehozni egy működő, mindig elérhető világot, ahol bárhová elmehetsz, ráadásul ami kidolgozottabb és fejlettebb az előzőnél. A szabályrendszer és az összes részlet együttműködése mindig kompromisszumokat igényel, most ez így sikerült, hogy egyszerre három-négy féle jármű közlekedik azért, hogy továbbra is reális legyen a forgalom az utakon (megjegyzem, a GTA IV multijában PC-n ugyanúgy mindig csak néhány féle jármű jelent meg). A patchek a GTA Online hibáit javítják, ami egy iszonyatosan fejlett, sokrétű és részletesen kidolgozott rendszer. Nem kis dolog működtetni, ráadásul a Rockstar először csinált effélét.

És nézzetek meg egy GTA Vice City-t, vagy egy San Andreast. Azok is épp úgy tele vannak programhibákkal, mégsem látom a vérig szidalmazó kommenteket.

Én sem szeretem, hogy nem beszél a GPS, nincsenek gyorséttermek, hogy még mindig nem tökéletes a fedezékrendszer, hogy nem lehet guggolni, hogy a motoroknak számomra elfogadhatatlan az irányítása. Hónapokig élesen bíráltam a játékot. De ezeken túl kell lépni, mert a játék tele van lehetőségekkel, és az említett hiányosságok mellett is így félév után továbbra is a kedvenc GTA részem.

Aki a bugokra panaszkodik, csak azt tudom mondani, én a single-ben tényleg nem sok zavaróval találkoztam. És nézzétek már meg, mennyit foglal a GTA V. Ebből sok persze hangfájl és textúra, de egy jelentős része megírt programkód. Na most egy több ezer oldalas valamit megírni, ami nem egy beszélt, hanem egy program nyelv, hibák nélkül szerintem közel sem egyszerű, emberi dolog, hogy nem sikerül, 5 év alatt sem. Bárhol kimaradhat egy betű, egy aposztróf, és nem lehet mindegyiket kiszűrni.
PawahDani

Offline
2014. 04. 10. 14:43
Visali: Akkor viszont nem értem mi vele a baj, ütős játékot kreáltak, és itt megy a rinya, hogy visszalépés! Nem csak grafikailag, hanem játékmenetileg is előrelépésnek nevezhető! Nekem megvan a GTA IV és a GTA V is, szóval össze tudom hasonlítani egész keményen! Videókból pedig annyira lehet menni, hogy a GTA IV-ben maxra felveszik a grafikát, PC-n kb. 1080p-be és PS3/Xbox-on pedig max 720p lehet(de nem tudom, lényeg, hogy több pixelre veszik fel PC-n a GTA IV-et), és elhitetik, hogy jobb a GTA IV grafikája, de ez nem így van!Persze nem csak a grafikai előrelépés!
És az figyelemre méltó, hogy sikerült a FEJLESZTŐKNEK egy RPG stílust teremteni a többjátékos módban, és nem azokra hárul a feladat, akik csinálták még mondjuk a SA-hoz a pluginokat! És így viszont, ha kijön PC-re akkor nem fecsérlik az időt az RPG-s pluginokra, hogy lehessen ház, autó stb. és így kitérhetnek részletekre is!
djb-74

Offline
2014. 04. 10. 18:18
PC-sek nem foglalkoznának ilyennel. A hibákról meg annyit hogy ízlések és pofonok
Rockstar69

Offline
2014. 04. 10. 20:59
PawahDani: Leplatináztam a GTA V-öt, úgyhogy tudom miről beszélek!
PawahDani

Offline
2014. 04. 11. 13:23
Rockstar69: És akkor mi is vele a baj? Ha addig kivitted akkor rossz játék már nem lehet. De amúgy is, a GTA IV nem jobb a V-nél!
bond71

Offline
2014. 04. 11. 20:07
Valamit elronthatott a Rockstar:

Srácok a mai nap rájöttem egész véletlen hogy nekem a víz megszűnt létezni online singleben még nem néztem xD

Bár élvezem mert bejárom az egész tengerfenéket ami meglep milyen részletes
Valakinek hasonló?
Arminho

Offline
2014. 04. 11. 20:38
Érdekes jelenség.
bond71

Offline
2014. 04. 12. 09:36
Csak online jött ez a dolog, de már nem müxik ma,, felvettem egy picit tegnap: https://www.youtube.com/w...h?v=V02I51W5QdE
bocs hogy nem az egész képernyőt veszem néha de egy -egy kézzel nehéz volt mind2-t írányítani
djb-74

Offline
2014. 04. 13. 12:46
Ilyen még mindig van, ha a kikötőben az autóval belehajtasz a vízbe. De arra kell figyelni hogy az autó ne érjen le a tengerfenékre,pont amikor beleugratsz akkor egyből ugorj ki a kocsiból. De amúgy hogyan kell elutazni a havas faluba ?
Gyula93

Offline
2014. 04. 13. 19:44
djb-74: Azt már rég kijavították!
PSP

Offline
2014. 04. 13. 20:45
djb-74: Olyan volt eddig is, hogyha pl. gurulva esel bele egy szikláról a vízbe (a lényeg hogy ne csak simán bele ess, hanem egy animáció közben kerülj a vízbe, így pl. a gurulás/esés), akkor lent maradsz, tudsz lőni, életed nem megy le. Ezek szerint ez eddig a patchig benne volt, vagy talán még mindig benne van...
Az tuti, hogy az 1.11-is bent volt.
djb-74

Offline
2014. 04. 13. 21:44
Most próbáltam még mindig jó
bond71

Offline
2014. 04. 15. 11:14
Maze bank survivalban 5-8. szint között mindig lefagy a k@rva anyát a Rockstarnak azthittem 1.12-path n már nem fog erre itt is mindig megfagy!! Mi a szar van ezzel???

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 21 vendég és a következő felhasználók böngészik az oldalunkat:
Kiemelt partnereink
Társoldalak