Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2025-BEN JÖN A GRAND THEFT AUTO VI PLAYSTATION 5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA! - NÉZD MEG A TRAILERT!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

GTA V PS4 csomagot kaphat Európa

PlayStation 4 csomagban is megvásárolható lesz Európában a Grand Theft Auto V az Amazon oldala szerint. A webáruház német, spanyol és olasz termékbázisába került fel a Bundle adatlapja.

Részleteket nem írnak, és a mellékelt illusztrációk sem a pakk dobozát ábrázolják, így nem tudni, hogy mi lenne a csomagban a játékon és a konzolon kívül.  Egyelőre azt sem tudni, hogy vajon Amerikában is kapható lesz-e, mivel az amerikai Amazonon nem listázza a keresés.

A GTA V PlayStation 3 verziója is kapható volt különleges csomagban, és mivel a reklámokat illetően a Rockstar szembetűnően a Sony malmára hajtja a vizet, könnyen elképzelhető egy ilyen csomag érkezése.

A Bundle megjelenését november 18-re ígérik.

UPDATE

A Bundle már egy cseh oldalon is megjelent. Az XZone oldalán kép is van illusztrációként a csomagról. A leírás alapján a játék mellett egy 500 gigabájtos PlayStation 4, egy DualShock 4 kontroller, headset, AC hálózati kábel, USB töltő kábel, és egy HDMI kábel van. A webáruház 11690 cseh koronáért, vagyis körülbelül 124 000 forintért kínálja a pakkot, igaz önállóan a PS4 konzol átváltva úgy tűnik, olcsóbb Csehországban.

2014.10.09 15:50  ▪ Forrás: IGN  ▪ Írta: Visali

totyak
Offline
2014. 10. 09. 17:05
Ehh, a pc-s még de messze van. Viszont a konzolos kiadásokból már a pc-s kinézetre legalább lehet következtetni.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 09. 18:11
Gondolom egy alapgép meg a játék lesz benne. Meg esetleg egy pár hónapos PS Plus előfizetés, hogy beltudjanak kóstolni a multiba.

PawahDani
Offline
2014. 10. 09. 21:09
totyak: Szerintem már majdnem ugyanaz lesz a grafika. Csak a pénz miatt nem adják ki egyszerre, meg persze az alakítgatások, de ennyi időn belül már nincs mit cifrázni, csak a kisebb dolgokat. Ha jó grafikát csináltak, akkor azt eddig megtehették, több mint egy bő év alatt.

bond71
Offline
2014. 10. 10. 13:18
Mért nem lehet online játszani ma ???

Rockstar69
Offline
2014. 10. 10. 19:10
bond71: Ez hogy jön ide? Amúgy lehet!

KillZZZzonee
Offline
2014. 10. 10. 22:37
Rockstar69: Naná hogy lehet.. te csak úgy irtod a népet multiban.. aki szemben jön veled azt megölöd.. lassan már én is félek tőled, mindig bántasz.

bond71
Offline
2014. 10. 10. 23:18
Rockstar69: Délelőtt nem ment!

Rockstar69
Offline
2014. 10. 11. 06:48
KillZZZzonee: Mert először ők bántanak engem. Alapból nyugodt vagyok. Azért te se gondolod meg kétszer,hogy kire lősz.

Bond71: De már jó? Úgy próbáltad, hogy betöltésnél megnyomtad a négyzetet? Mert úgy nekem se csatlakozott.

bond71
Offline
2014. 10. 11. 14:18
Rockstar69: Igen délután működött már,, Úgy sosem próbálom hogy betöltésnél négyzet mert ha be is jönne 5x lassabban

Mindig csak singleből!

PawahDani
Offline
2014. 10. 11. 20:36
Ha valaki PS3-on játszik a GTA Online-al az ide biggyesztheti a nevét, ha van kedve velem játszani

bond71: Felesleges singleből menni az Onlineba, olyan sok ideig tölt be először, hogy nem számít az a különbség.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 12. 08:09
bond71: Tegnap délelőtt nekem se volt jó.

PawahDani: Az adatlapomon ott van a PSN ID-m.

Bence (Visali)
Offline
2014. 10. 12. 19:26
PawahDani: Pedig nálam lényegesen hamarabb tölt be az Online, ha előbb a Story mode-ot tölti be, és onnan lépek át.

PawahDani
Offline
2014. 10. 12. 21:17
Bence (Visali): Nálam annyira nem számított az a pár perc, attól még jót játszottam ma Rockstarral, wantoval és Killzoneal

bond71
Offline
2014. 10. 13. 10:50
Bence (Visali): Ezt mondtam én is!!

Ma délelőtt sem lehet online játszai mi van R* -nál????

Zider20g
Offline
2014. 10. 13. 16:24
Gyerekek mindjárt itt a GTA San Andreas 10th anniversary 2004. október 26.-jött ki.Szerintetek kapunk valamit vagy csak egy újradolgozott trailert?

kekesi
Offline
2014. 10. 13. 16:36
Zider20g: Milyen jó lenne, ha PC-re és konzolokra is kihoznák a mobilokon már régóta elérhető felújított GTA San Andreas-t és hozzácsapnának néhány achievement-et.

PawahDani
Offline
2014. 10. 13. 19:27
kekesi: Igazából már van elég grafikai tuning, felesleges lenne megcsinálni PC-re is.

Davekoma
Offline
2014. 10. 13. 19:47
kekesi: PC-n megvásárolható a felújított változat a Windows Store-ban Windows 8-n és 8.1-n.

kekesi
Offline
2014. 10. 13. 20:20
PawahDani: Igazad van, de egy teljesen felújított változat amit a R* ad ki jobb lenne. A legjobban viszont egy GTA III, VC, SA, LCS, VCS újrakiadásnak örűlnék teljesen felújítva a GTA V motorjára írva, egy csomagba kiadva egy közös multi moddal.
Davekoma: Ezt jó tudni, csak sajna Win 7-et használok. De ha lenne Win 8-am megveném harmadszor is. Régen a dobozos kiadást rongyosra játszottam 2005-től 2009-ig heti 5 óra min megvolt sőt sokszór még a napi is. Aztán megvettem Steam-en is ott is van már benne 50 órám. Aztán ott a Samp meg az MTA. Legjobb GTA, bár az utóbbi időbe az IV-t jobb szeretem. Az is sokat pörgőtt.

wantoo
Offline
2014. 10. 14. 00:58
PawahDani: Ó, de jó volt ám. Az elején nagyon röhögtem, mikor hárman mentetek kocsival, én meg helikopterből leszedtelek titeket

KevinSipos979
Offline
2014. 10. 18. 23:06
1 hónap múlva jelenik meg prevgen-re.

bond71
Offline
2014. 10. 19. 10:18
kekesi: SA-után IV nagyon teteszett"??

SA után mi tetszett neked ugyan a IV-ben?? Hogy nem lehet semmit csinálni?? Ezt nem értem!.. Utáltam a IV-t se bicaj, se repülő, se semmi különös tevékenység, egyedül a Billiárd volt jó benne meg részegen kocsikáztál.

Davekoma
Offline
2014. 10. 19. 10:45
bond71: A GTAIV egy történet orientált játék volt és nagyon jó volt.

Zider20g
Offline
2014. 10. 19. 12:35
Davekoma: Nekem speciál unalmas volt a játék és a történet is.Lehet hogy egy B vagy A kategoriás filmnek elment volna de nem GTA-nak az biztos! (!saját vélemény!)

UI:A GTA 4-nek a komorsága borzalmas volt,adott ugyan filinget de nekem ez nem jött be annnó GTA 3-nál se,és a 4-nél se.Egy vérbel töltelék rész volt mint LCS és TLAD."Történetre és grafikára játékot nem lehet építeni".

bond71
Offline
2014. 10. 19. 12:54
Zider20g: Én is így vagyok vele!!!

Bence (Visali)
Offline
2014. 10. 19. 13:31
Zider20g: A VC-nek és az SA-nak nyilván volt egy plusz feelingje, mivel azok valamilyen korábbi időkbe nyúlnak vissza, míg a GTA3, a GTA IV és a GTA V is a napokban játszódik. Őszintén, nekem a GTA IV-nek akkor lett igazán feelingje, amikor a GTA V-tel kezdtem el játszani. A múltkor újrakezdtem, és most már sokkal jobban átjön a kelet-európai bevándorló története, a gazdasági válságból kilábalni akaró Roman uzsorakölcsönökhez folyamodása, és az ebből fakadó gondok, bajok. Az igaz, hogy kicsit sablonos, hogy nagyon sok küldetés arról szól, hogy öld meg ezt-öld meg azt, és kevés a mellékküldetés, de így egy évvel a GTA V megjelenése után nekem sokkal megkomponáltabbnak tűnik a GTA IV, mint a GTA V.

De azt is el kell ismerni, hogy a GTA IV nagyrészt a technikai újításokról szólt, és itt nem csak a grafikáról és a fizikáról van szó, hanem olyan alapvető játékelemekről, mint a fedezékrendszer, a GPS, vagy hogy bármerre lehet lőni autóból, többféle fegyverrel. Bár a számomra borzalmasan idegesítő marketing politika ellenére még mindig a GTA V-öt tekintem a kedvenc GTA epizódomnak, szerintem a GTA IV-ben az új technológiák, megoldások sokkal öszeszedettebbek voltak, és a történet pedig áttekinthetőbb, nem vesztek el úgy a részletek, mint most Michael-Trevor kapcsolatának előzményei.

PawahDani
Offline
2014. 10. 19. 15:36
bond71: Bárki bármit gondol, én utáltam a SA-t. Sose szerettem, mondhatni ki nem állhattam. A gettós, bandás stílus nekem nem tetszett. De a GTA sose azért volt GTA, mert lehetett benne gyúrni, biciklizni, végezni mellékes tevékenységeket, meg azért sem, mert repülő volt benne! Ezt hoztad fel mindenhol példának, holott nem ezért GTA a GTA. A IV igenis jobb volt mint a SA, és nem azért mondom, mert a SA-t utálom, mert a IV-et se szerettem.

totyak
Offline
2014. 10. 19. 17:32
Úgy látom én vagyok itt az egyetlen, aki minden résszel szívesen játszott (játszik a mai napig)

Cube Head
Offline
2014. 10. 19. 18:34
Szerintem a GTA 4-nek sokkal jobb mint a története, és a hangulata a GTA 5-höz képest. Az öttel a legnagyobb bajom az, hogy mindent poénra vettek, nincs benne semmi komolyság, és a gameplay sokkal jobban előtérbe került, mint a történet, ez miatt viszont nem igazán jött át sok minden. A karakterek nagy része sablonos és unalmas, és az egész játék arról szól melyik főhős volt a nagyobb rohadék. A GTA 4-ben sokkal összetettebbek és emberibbek voltak a karakterek, voltak céljaik, és az nem csak a pénz volt. Nekem a GTA 4 sokkal összetettebb volt, és az 5 sajnos nagyon alul múlta a GTA szintet.

Ez személyes vélemény, nem kell megkövezni érte. Elfogadom, ha valaki az 5-öt szereti jobban.

Zider20g
Offline
2014. 10. 19. 19:29
Bence (Visali): Mivel én soha nem játszottam a GTA 5-tel ezért lehet hogy miután ki jön PC-re és kijátszom lehet más lesz a véleményem,de most még ragaszkodok az elvemhez.PawahDani: Akinek nem tetszett ez az egész gengszteres cucc annak jó hogy nem jön be ez természetes,mert ez adja meg a filinget egyrészt a szabadság a poénok meg maga CJ.De annyi ember annyi vélemény nem de? Cube Head: Egyébként nekem csak mostanság tűnnek fel a GTA 5 "utáló" kommentek régebben mikor kijött egyet láttam össz-visz.

Bence (Visali)
Offline
2014. 10. 19. 22:12
Cube Head írta:
...és az egész játék arról szól melyik főhős volt a nagyobb rohadék.

Nice! Ilyen megfogalmazásban még nem hallottam, de szerintem tökéletesen kifejezted a lényeget.

Zider20g: Nekem sokat változott a hozzáállásom a IVhez az V után. Erre talán a szegénység-gazdagság kontrasztja is rásegített.

bond71
Offline
2014. 10. 19. 23:18
Mi van ONLINE egész nap csak a csaló ÖRÖK élet playereket jelentem... Tutira elolvassák és bannolják őket????

Nekem 4 sose volt gta... a legrosszabb rész amit valaha alkottak szerintem! Nekem a GTA azért gta mert szinte bármit megtehetek!!!

Zider20g
Offline
2014. 10. 20. 07:42
bond71: Dettó

Rockstar69
Offline
2014. 10. 20. 09:09
A GTA IV sokkal szabadabb és viccesebb,mint a GTA V. A GTA V-ben nem lehet csinálni semmit,mert fél perc alatt agyon lőnek a rendőrök vagy a bandatagok. Egy normális rendőr üldözést nem lehet csinálni. Kiugrassz az autóból, egyből meghalsz. Lehet mondani, hogy ez realisztikus, de akkor döntse már el a Rockstar, hogy realisztikus vagy könnyed játékot akar. Eddig mindig megtalálták az egyensúlyt a valóság és a játék közt, de ezt most nagyon elcseszték. A GTA V-ben mivel lehet többet szórakozni? A tenniszen meg a golfon kívül nem jött értelmes minijáték. Sőt! Eltűnt a QUB3D (amit én nagyon szeretek,néha csak azért kapcsolom be a GTA IV-et, hogy játszak a QUB3D-vel), a biliárd, bowling, lékhoki. A búvárkodás meg a jóga olyan dolog, ami csak a valóságban élvezetes. Egyedül a légi járművek meg a vidék visszatérése plussz a GTA IV-hez képest. Én pár hónap után ráuntam a GTA V-re, a GTA IV-nél ehhez 2-3 év kellett. A singleplayerel nem is szoktam játszani a küldetéseken kívül. Mindig csak multizok, mert az tényleg jobb lett. Azt meg nem értem, hogy miért jön mindenki a GTA IV komorságával. Én nem úgy emlékszem rá, mintha az lenne. Sokkal jobb a hangulata, nem olyan szimulátoros jelegge van, mint az V-nek. És jópár ismerősöm így gondolja. Cube Headnek igaza van. Tényleg nincsenek igazi karakterek. Még a három főhős se szerethető. Mindegyik egy aljas patkány, bármikor hátba támadnák a másikat, ez ki is derül a végén. Kitudna együtt érezni egy olyan emberrel, akinekegy kurva a felesége, egy drogfüggő idióta a fia, a lánya meg egy hülye picsa, aki pornószínész akar lenni. A GTA IV-nek sokkal családiasabb a hangulata. Roman is nagyon arc. Na de ki tud együtt érezni egy olyan emberrel, aki egy idegbeteg idióta, ok nélkül gyilkolászik mindenkit. Legszívesebben valami easter eggként látnám szívesen Trevort, ahol megnézhetnénk a börtönbe, ahogy kivégzik méreg injekcióval. Néhány beszólásán röhögtem, de amúgy erőltetett karakter. Franklin meg... Ugyan már. A legrosszabb karakter a GTA-k történetében. Semmi karakteresség nincs benne, bármelyik NPC-t berakhatták volna a helyére. Játsza az okos kitanult gettó fekát...közben meg egy suttyó. A történet során is végig olyan emberekkel találkozunk, hogy folyton az járt az eszemben, mikor öljük már meg. És persze egyértelmű volt, hogy a végén úgy is kinyírjuk őket, mert akkora patkányok voltak, hogy szinte a homlokukra volt írva, hogy "Mikor nyírsz már ki baszd meg?" A GTA IV-ben legalább voltak fordulatok. Meg a karakterek is elég jellegzetesek.

Davekoma
Offline
2014. 10. 20. 16:05
Pénteken, egy 10 oldalas teszttel vár minket a Official PlayStation Magazine UK.
https://www.facebook.com/...742703952433907

Zider20g
Offline
2014. 10. 20. 16:08
Davekoma: Hogy mered egy GTA-s oldalra kirakni a konkurenciát!
Rockstar69: Hát most nagyon meghoztad a kedvem a GTA 5-re...Na mindegy még odébb van.Mostmár nagyon kiváncsi vagyok mert (majdnem) mindenhol ezt akarták az év játékának most meg kiderül hogy:
-Flash játékszerű története van,és az egész játék arról szól ki volt a nagyobb tahó. -Cube Head-(Nem szó szerint így volt megfogalmazva)
-Túlzottan életszerű. (ami játéknál nem a legjobb dolog)-Rockstar69-
-Nincsenek igazi karakterek. (Ha legalább a CJ szintet eléri vki örülni fogok)-Rockstar69-
-Nincs QUB3D. (Oké no problem)-Rockstar69-
-Nincsen túl sok értelmes minijáték. (a golf meg a tenisz egész jó lehet azért)-Rockstar69-
-A Single rossz (Rockstar69 mondta) a multi néha unalmas lesz.-Sokan-
-A játékban mindenki aljas patkány.(Na mostmár tényleg kiváncsi vagyok hogy ez most a rég megszeretett bünöző szimulátor vagy egy új fajta Redneck Rampage és Postal 2 keveréke.)-Rockstar69-

UI:A zárójeles részek saját véleményem de a többi itt vagy máshol hangzott el.

UI2:Le kell szoknom hogy én minden kommentre válaszolni akarok...

kekesi
Offline
2014. 10. 20. 16:25
bond71:
bond71 írta:
SA után mi tetszett neked ugyan a IV-ben?? Hogy nem lehet semmit csinálni?? Ezt nem értem!.. Utáltam a IV-t se bicaj, se repülő, se semmi különös tevékenység, egyedül a Billiárd volt jó benne meg részegen kocsikáztál.

Nagyon szerettem a San Andreas-t, de több száz órányi játék után már semmi újat nem tudott mutatni és kezdtem unni. Aztán jött az IV a gyönyörű grafikájával, a mai napig páratlan törésmodelljével és a remek történetével. Ez a bevándorlós dolog nagyon el lett találva.( Niko Amerikába utazik unokatesójához egy szebb jövő reményében, de a dolgok rosszul sülnek, el és belekeveredünk az alvilágba. ) Aztán ott a multiplayer ami szintén nagyon ellett találva. A rengeteg apró részlet és újítás, amit beleraktak (TV, internet, telefon). Liberty City is szépen ki lett dolgozva és meg volt a maga hangulata, ami ugyan nem volt olyan „vidám” mint a San Andreasé, de annyira komor sem volt, mint sokan mondják. Nekem a biciklik és a repülők sem hiányoztak. Egyedül a fegyverarzenál csökkenése az ami zavart és az, hogy nincs vidék. Összességébe viszont mind a SA mind pedig az IV remek játék és nehezemre esik eldönteni, hogy melyiket szeretem jobban. Ha muszáj, lenne, választanom azt mondanám, hogy a SA egy kicsivel jobb a gettó hangulat miatt.
bond71 írta:
Nekem 4 sose volt gta... a legrosszabb rész amit valaha alkottak szerintem! Nekem a GTA azért gta mert szinte bármit megtehetek!!!
Akkor neked a III és a Vice City sem volt GTA? Mert azokban még az IV-nél is kevesebb lehetőséged volt, még is mindkét programszórakoztató volt. Nem attól GTA a GTA, hogy tudsz benne vonatozni, meg, repülőt vezetni…stb Igaz, hogy ezek a dolgok még nagyobb szabadság érzetet adnak, de még sem létfontosságúak. A lényeg az izgalmas játékmenet, a szabadon bejárható város, az, hogy bizonyos mértékig te döntöd el, hogy melyik missziót mikor csinálod meg, hogy legyen egy jó sztori, legyen hozzá társadalomkritika, legyen változatos és kész. A szabadság meg nem az, hogy repkedhetek jet-pack-el. totyak:
totyak írta:
Úgy látom én vagyok itt az egyetlen, aki minden résszel
szívesen játszott (játszik a mai napig)

Én is így vagyok vele, minden résznek megvan a maga varázsa, ami miatt szeretem. Biztos, hogy a V-vel is egy jó darabig elleszek. Rockstar69: Annyit kritizálod a V-t, hogy kezdek félni, tényleg szinte csak a rosszat mondod és az a baj, hogy nem csak tőled hallani, a személyes baráti, ismeretségi körömben is sokan mondják, hogy az IV jobb volt, de eddig nem tudom, kezdek elbizonytalanodni, azt a néhány órát amíg toltam élveztem, de majd kiderül mi lesz.

PawahDani
Offline
2014. 10. 20. 17:22
Jól lehordjátok a GTA V-t :/ Nem lett az olyan rossz, nekem most a kedvenc, de hát le kell nyelnem, hogy ócsároljátok, nincs más választásom, nem igaz? Én az onlinet pont azért nem untam meg, mert online. Jó dolog háborúsat játszani mással, vagy rendőrt aprítani

Cube Head
Offline
2014. 10. 20. 18:59
Másik nagy probléma szerintem a GTA 5-el, amit már előttem is megemlítettek, hogy nem tudták eldönteni hogy könnyed legyen a játék, vagy realisztikus. Egy példa: Nagy hegyek. Gondolom adja maga a kihívás, le kell jönni úgy, hogy életben maradt. Na most, ezzel az a baj, hogy az autó rögtön felrobban amint egy nagyobb dombról ugrat le az ember, motornál pedig lehet akár milyen jól érkezni, meghalsz. A fegyverhasználat szerintem a lehető legjobban visszafejlődött. Több ezer töltény, ráadásul mindegyik fegyver nálad lehet. Ennek először örültem, de rá kellett jönnöm, ez mennyire hangulatgyilkos. A GTA 4-ben volt értéke a fegyvernek, akármennyire is idegesítő volt néha hogy kifogy. De volt kihívás, ami nem abban rejlett hogy 5 lövés és meghalsz. Taktikázni kellett, itt meg Advanced MG-vel daragokra lőhetsz mindenkit. Lehet valakinek ez bejön, de szerintem egy GTA-nak nem ilyennek kell lennie.

A szabadság tényleg nagyobb, de szerintem elég egyhangú lett a vidék. Egy két random event, néha egy hiúz, meg egy kiránduló, de semmi egyéb. Nincsenek mondjuk rejtett csomagok, felfedezni valók, rejtett helyek, semmi. Nagyon nincs kihasználva. Nagyon szépen kidolgozták viszont, amiért dicséret jár. A víz alatti dolgokat meg hamar meg lehet unni a körülményesség miatt. A tengeralattjáró döglassú, és nehezen irányítható. Búvárként pedig még lassabb. Sok minden meg lett ígérve, de nem mindegyik lett olyan jó mint írták

Kiemelnék, a guggolás megszüntetését is. elég sok helyen hasznos volt, pontosabban lehetett lőni, gyorsabb közlekedés fedezékben. Szerintem kár érte.

Zider20g
Offline
2014. 10. 20. 20:47
Cube Head: Most hogy így mondod CubeHead a guggolást!Van a játékban sunyulós/rejtözködös küldetés? Mert ez rohadtul érdekel engem mert a SA óta (ott is bénán lett megoldva de legalább volt) nem láttam ilyet.

Davekoma
Offline
2014. 10. 20. 20:54
Zider20g: Igen van, és kifejezetten jóra sikerült.

avalanche8
Offline
2014. 10. 20. 20:55
Cube Head:
Szerintem amik hiányoznak belőle, azok majd a Next gen verzióban lesznek pótolva, gyanítom, hogy a ps3 és xbox 360 csak ezt az "egyhangúságot" bírta.
Egyébként nem tudom, mi ez a sok negatív hozzászólás, kezd kicsit olyan érzésem lenni, mint mikor a világ legjobb halászléjéből már a 4. tányért eszem, és úgy már nem is ízlik annyira... Szerintem a GTA5-nek igenis erős a sztorija és kellően nyitott a világ. Talán nincs annyi content benne, mint az SA-ban, de gondoljunk csak bele a HD era előtt milyen sztorik voltak. Mindig kaptunk egy senkit, és az volt a cél, hogy mi legyünk a bossok, de semmi motiváció, nem sok jellemfejlődés és egyéb, félre ne értsetek, tetszettek azok is, abban az időben jók voltak. Azért a GTA5 karakterei mind összetettebb jellemek, már már valódiak, az más ha valaki nem képes azonosulni velük, mert valóban extrém elmék. Szerintem a GTA5 az eddigi legteljesebb GTA játék, komplex sztori, remek karakterek, gyönyörű látvány, kellően nagy bejárható terület, lehetőségek kellően bő tárháza, egy valóban élő és lélegző világ. Én 3-szor vittem ki a fő sztorit, legalább 100 órát beleöltem, és a multival még alig volt lehetőségem játszani, a rossz internetkapcsolat miatt :/ Nem sok játék képes ennyi ideig lekötni az embert.
Úgy gondolom az új verziókban még tovább fog fejlődni.

Davekoma
Offline
2014. 10. 20. 21:04
Minden fontos GTA-val játszottam és azt kell hogy mondjam, a GTAV veri az összeset, mindegyiknek van egy olyan varázsa amit a többi nem tud überelni, hogy, azért párat említsek.
GTAVC: Az a hangulat amit a R* varázsolt ebben a játékban felülmúlhatatlan.
GTASA: Annyi minden van a játékban, hogy egyszerűen elmondhatatlan, a sztori, a helyszín, minden klappol.
GTAIV: Egy új korszak kezdődött, a R* szerintem elmesélte az eddig legjobb történetét, nagyon ütős szereplőkkel.
GTAV: Ez az a játék ahol a mindent egybe sűrített a R*, jó hangulat, változatos környezet, ütős sztori( nem veri a GTAIV-et, de nekem nagyon tetszett) és még sorolhatnám de nincs értelme, én ezt a részt tartom a favoritnak.

avalanche8
Offline
2014. 10. 20. 21:07
Davekoma:
A szívemből szóltál
De tényleg, én is ugyanígy gondolom, remekül összefoglaltad, bár nekem a GTA5 sztorija még picit jobban tetszett, mint a 4-é, de ez szubjektív

Davekoma
Offline
2014. 10. 20. 21:32
avalanche8: Mind a 2 sztorija nagyon jó, de szerintem mivel a GTAIV-ben nincs annyi lehetőség, ami persze nem baj, az ütős sztori ott nagyobb hangsúlyt kapott.

dani.szentgali
Offline
2014. 10. 20. 21:33
Zider20g: Ahány ember, annyi vélemény. Nem kell aggódnod amiatt, mert néhányan lehordják a GTAV-öt, vagy hogy a GTAIV-t jobbnak tartják. Hisz láthatod, Davekoma meg mások meg pont azt mondják, hogy az V sikerült sokkal jobban. Ez azt bizonyítja, hogy abszolút egyéntől függ, hogy kinek mi tetszik jobban. Ahogy mondani szokás, kinek a pap, kinek a papné. Mindenkinek más a véleménye, szerintem nagyon ritka az, hogy az embereknek ugyanaz a véleményük egy játékkal (vagy bármivel) kapcsolatban. Nekem speciel nagyon tetszett a GTAIV, amikor megvettem, majd' egy teljes éven keresztül napi szinten játszottam vele, és azt sem kendőzhetem el, hogy a legjobb barátommal is sokkal többet játszottunk anno a GTAIV-gyel, mint most az V-tel (bár az V mentségére szól, hogy ehhez a tényhez az is hozzátartozik, hogy egy teljes évig csak nekem volt meg a GTAIV és haveromnak meg nem, míg a GTAV-öt egyszerre szereztük be). Az V viszont a gyengébb sztori (bár ezzel nem értek teljesen egyet) ellenére visszahozta a SA feelinget, ami nekem speciel nagyon hiányzott. Igazából az is nagyban befolyásolhatja, hogy a IV vagy az V tetszik-e jobban, hogy az előző érából az SA vagy a III. állt közelebb az ember szívéhez. Egy kissé erős túlzás jön, de a IV és az V a III. és az SA HD-s reinkarnációi, más sztorikkal, karakterekkel, grafikával. Ha a sztori és a technikai újításokért rajong az ember, akkor a GTAIV lesz a választása ugyanúgy, mint anno a GTA III is volt, ha valaki a változatos területekért, hatalmas bejárható területekért és kissé komolytalanabb, őrültebb játékmenetért rajong, az jobban barátra fog találni az V-ben, akárcsak anno az SA-ban. De én is hangsúlyoznám, hogy ez csupán a személyen véleményem volt ezzel a kérdéssel kapcsolatban.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 20. 21:36
avalanche8: Sajnos rengeteg a hiányosság, ami nem az erőforrás hiányból fakad!

PawahDani
Offline
2014. 10. 20. 21:36
Há' én nem is tudom hol kezdjem A GTA V a legjobb az eddigiek közül. A sztori, a játékmenet, a járművek, a fizika (főleg a törés), a random eventek, a fegyverek mint tökéletes. (Hozzá kell tennem, hogy számomra, meg még sok ember számára csak, nehogy valaki élve megegyen ezért)
Cube Head: Én tökéletesen tudok landolni magas helyről, pl. van egy verseny, az égből kezdődik, dombra esek, elsőre sikerült. Motor már nehezebb, de hát akkor ne menj motorral. Én (Onlineban) ezrével veszem a lőszert, de mégis kellenek azok a "nagy bevásárlások", mert hamar elfogy. És a GTA IV-ben utáltam, hogy megvettem a fegyvert, kifogyott, és eldobta. A guta megütött, hogy hagynom kell mindig egy tárat (ha fontos, akkor ki kellett centizni 1 maradék lőszerre), holott a nagy szegénységről filozofál. Mert ugye ha kifogy egy AK, akkor eldobod, és veszel egy másikat. És sokkal jobb, hogy lehet nálam minden fegyver, lehet nálam sunyi fegyver, zajkeltő, nehéztüzérség, stb. És itt is kell ám taktikázni. Főleg a rendőrség előtt. Most a vízi világ olyan amilyen. Úgysem szoktam merülni, az már csak olyan kötelező plusz a 100%-hoz, senki sem erőszakolja rád, mint a barátnőt a GTA-ban, de utáltam, alig bírtam ki, hogy ne robbantsam rá a fél várost a mit is tudom én kivel, az a kis FIB-s beépítettel
avalanche8: Na ja. Igazad van. Bár eddig nem mertem ide beköpni ezt, mert annyi ellenző gyűlt itt egybe, hogy bekapnának egyből Én is full meg vagyok elégedve a játékkal.
Davekoma: Jobban én se mondhattam volna.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 20. 21:43
PawahDani: A törés nem tökéletes, random evntek meg már voltak a GTA IV-ben is. Tudom ott kevesebb, de legalább nem volt 10x ugyan az a feladat. Amúgy meg attól, hogy sok embernek tetszik valami, nem jelenti azt, hogy jó is. Bár végül is relatív, hogy kinek mi a jó. Ha én is oda lennék az árkádos vezetésért, csak a sportkocsik érdekelnének meg a baromkodás, lehet nekem is tetszene a játék.

dani.szentgali
Offline
2014. 10. 20. 21:50
Rockstar69: Már nem azért, hogy beszóljak és vitát gerjesszek, de pont, hogy a GTAIV-ben volt az, hogy 10x, 20x, 30x kellett megcsinálnod ugyanazt a feladatot. Jóllehet, nem a random küldetéseknél, hanem a főküldetéseknél. "Attól még, hogy sok embernek tetszik valami, nem jelenti azt, hogy jó is." Ezzel csak az a baj, hogy ez fordított esetben is abszolút igaz, tehát attól még, hogy sok emberrel együtt te a GTAIV-t tartod a legjobban sikerült GTA-nak, még nem jelenti azt, hogy valóban ez a legjobb GTA. Viszont azzal tökéletesen egyetértek, hogy teljes mértékben személytől függ, hogy kinek mi tetszik.

Zider20g
Offline
2014. 10. 20. 21:50
Davekoma: Köszi a válasz ez most megnyugtatta a pici szívemet .
Amúgy már csak 6 nap emberek és 10 éves lesz a SA...
Remélem kapunk vmi extrát . (Nekem az is extra lenne ha kiderülne hogy decemberbe már kijönne az 5 PC re )

Zider20g
Offline
2014. 10. 20. 21:56
dani.szentgali: Sajnos a 4-nél rendkívül monoton volt a játék a feléig csak a háromnegyedénél bírta összekapni magát.

avalanche8
Offline
2014. 10. 21. 08:24
Rockstar69:
Szerintem a GTAV a sztorit leszámítva, mert az szubjektív, minden tekintetben jobb, mint a GTA4, és ez objektív. Félre ne érts, nekem is tetszett a GTA4, jó volt, sőt kellett is, azért, hogy a GTAV így nézhessen ki, de szerintem, mondom, a sztorit leszámítva, ha azt mondod, a 4 jobb/erősebb, akkor neked vagy óriásiak voltak az elvárásaid, vagy nem tudod objektíven összehasonlítani a játékokat. Nyilván a sztoritól itt nem beszélhetünk, de minden egyéb, a fegyverek, a járművek, a táj, víz, minden (most had ne soroljam fel mindet). Mennyi minden plusz került a játékba?! Egyszerűen nem lehet a 4 jobb, maximum a nosztalgiafaktor miatt, de ez már megint nem objektív.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 21. 08:58
Zider20g: Amúgy ügyesen kiforgattad a szavaimat. Múltkor még normálisan lehetett veled beszélgetni.

Hát szerintem az mindent elárul, hogy a GTA V singlejét pár hónap alatt meguntam a GTA IV-ét meg 2-3 év alatt.Grafikailag valóban szebb a játék. A víz elképesztően szép. Pár nnapja is nézegettem és még mindig leesik tőle az álam. De ez nem kárpótol a hiányosságokért.

Zider20g
Offline
2014. 10. 21. 14:08
Rockstar69: "Múltkor még normálisan lehetett veled beszélgetni."
Bocsánat ha valami olyat mondtam amit nem kellett volna csak eléggé sodort az áram magával (főleg CubeHead miatt ).

PawahDani
Offline
2014. 10. 21. 14:59
Rockstar69: Dehogynem, hogy jó a törés. Ez csak rémhír. De amúgy pont a GTA IV-ben volt mindig ugyanaz. Engem mondjuk a GTA V sztorija jobban lekötött. De amúgy ha annyira sok embernek tetszik, és csak párnak nem, akkor valamit mégiscsak jól csináltak. És a bond fajta hiányosságokon kívül tudsz valami lényegeset?

avalanche8
Offline
2014. 10. 21. 18:13
Rockstar69:
Mit jelent az, hogy 2-3 év alatt untad meg? Gondolom nem játszottál minden nap.
Nem tudom, nyilván mások vagyunk, elfogadom a véleményed, de szerintem itt más, összetettebb dolgok állnak a háttérben.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 21. 18:58
avalanche8: 2 éven át szinte mindennap játszottam vele. Utána kezdett alább hagyni a lelkesedésem. A vezetéssel nagyon sokat el voltam.

PawahDani: A törés összességében jó lenne, de az érzékenysége még mindig nem az igazi.Sokszor van olyan, hogy nagy sebességgel neki megyek valaminek, és egy karcolás se lesz az autón. Hiányosság: Sok minijáték eltűnése, a vezetés visszafejlődése, idegesítő bugok (pl a teherautók hangja, vagy hogy a pótkocsit folyton leakarják szorítani az útról), a csalás beírás módszerének megváltoztatása. Most csak azokból írtam párat, amik nem az erőforráshiányból fakadnak. Leírom, hogy megértsd miért zavarnak ezek. Én a GTA-ban szinte minden járművet nagyon szeretek, így szoktam használni a buszokat, teherautókat is. A GTA V-ben ezeket már nem lehet javítani a sok birka meg hamar összetöri ezeket. Egyedül az életkóddal lehet megjavítani, amiben viszont be/ki szállás gomb is van. Így ha bármikor megsérül az autó ki kell szállni és úgy kell beírni. Ez se megoldás, mert ha nincs szerencséd mire beszállsz kidobsz egy kézigránátot az autóból, amivel komoly káoszt lehet okozni. De van még sok más dolog, ami zavar, most csak írtam egy példát. Leírtam már ezeket 1000x, unom ismételni önmagam.

PawahDani
Offline
2014. 10. 21. 19:31
Rockstar69: Értelek, teljesen. Csak a minijátékok sose voltak fontosak, azaz értelmetlenek voltak. Ha valaki csak azért indította el a GTA IV-et, mert van kedve biliárdozni az töltsön le valami biliárdos játékot, és ez vonatkozik a többi minigamere is. A vezetés meg jobb lett, a bugok eddig nem szúrtak szemet, nem befolyásolnak semmit. És most az az egy példád az autó javítására, az már más tészta. Én is tudok egy példát. Pl. telefonból rossz volt beírni a csalást, mert amint meglőtt egy rendőr eltette, és mondjuk olyan csalást esélyem se volt beírni, ami úgy a 10-ből az 5.

Rockstar69
Offline
2014. 10. 22. 07:09
PawahDani: Hát azért GTA-ban játszani minijátékokat jobb. Főleg, hogy közben oltogatják egymást a karakterek. Ennyierővel mondhatnám azt is, hogy aki vezetni akar GranTurismozzon, aki lövöldözni COD-ozzon stb.

Igen, az zavaró volt, de kiküszöbölhették volna azzal, hogy nem rakja el a telefont. Vagy maradhatna az új metódus, ha eltárolná a csalásokat a telefonba.

avalanche8
Offline
2014. 10. 22. 08:49
Rockstar69:
3-szor játszottam ki a sztori módot, úgy sacc 100 órát játszhattam a játékkal, semmi buggal nem találkoztam, egyáltalán. Elhiszem, hogy vannak benne, de annyira elenyészőek, főleg egy ekkora játéknál, szerintem ez is a Rockstar érdeme. A GTA4-es autóvezetést én is szerettem, élethű volt, de az új is tetszik, mert ez meg sokkal könnyebb, szerintem élvezhetőbb. Szerintem a túlságosan élethű dolgok nem tennének jót a sorozatnak. A minijátékokról meg annyit, hogy kétlem, hogy a 4-ben több lett volna, továbbmegyek, kétlem, hogy a 4-ben több lehetőséged lett volna bármi nemű időtöltésre. Esetleg nem tetszenek az újak, azt el tudom fogadni, de kár azt mondani, hogy kevesebb van.

PawahDani
Offline
2014. 10. 22. 20:32
Rockstar69: Igaz, nekik semmi összedobni egy minijátékot, kirázzák a kisujjukból, de azért az a lövöldözős, vezetős példa már más.

Hozzászólok

Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink