Legkeresettebb tartalmak:

GTA V csalások | Tőzsde | GTAO: Bikers (MC) | GTAO Szintek | RDR | GTAPlaceTV

Budapesten is lesz stúdiója a Benzies-féle formációnak!

2017.02.08 18:45  |  Írta: Visali  |  Forrás: GamesIndustry.biz

Edinburgh és Los Angeles mellett Magyarországon, Budapesten is fejlesztik majd az Everywhere nevű ambíciózus játékot, melynek atyjai a Rockstar Games-től kivált hármas – Leslie BenziesColin Entwistle és Matthew Smith.

A hazai stúdiót az a Kristoffer Waardahl vezeti majd, aki Crytek Hungary élén már bizonyított, keze alatt pedig tapasztalt AAA, mobilos és VR fejlesztők fognak dolgozni. Waardahl nevét olyan címekhez köthetjük, mint a Ryse: Son of Rome, The Collectables és a Crysis Warhead.

Matthew Smith a GamesIndustrynak büszkén dicsekedett a cég lépéséről, a magyarországi csapat elképzelései, kreativitása és korábbi munkássága telitalálatnak bizonyult az Everywhere számára. Wardaahl pedig nagyon büszke, hogy a team a fejlesztői gárda magjának része lesz.


A budapesti csapat

A játék hivatalos oldalán már megjelentek a budapesti állásajánlatok is.

Az Everywhere célja, hogy kilépjen a megszokott korlátok közül, és valami teljesen új élményt nyújtson a játékosok számára. Most már az is egyértelműen kiderült a projektről, hogy nyílt válgú lesz.

A GTA sorozat egykori producerének és két társának új játékáról bővebben korábbi hírünkben olvashattok.

Rockstar69

Offline
2017. 02. 09. 00:01
Még mindig alig akarom elhinni. Ez zseniális.
NikitaDragovich

Offline
2017. 02. 09. 15:38
Ez csodálatos hír!
dani.szentgali

Offline
2017. 02. 10. 20:58
Basszus... most először bánom, hogy kiléptem az emelt szintű informatikai szakról. Ebbe a csapatba szívesen beszálltam volna fejlesztőnek! Ráadásul valóban nagyon nagy megtiszteltetés, hogy végre Magyarországon, Budapesten is összeáll egy komolyabb erőt képviselő videojáték-fejlesztő gárda. Azért ez nem mindennapi dolog, úgyhogy valóban nagyon király!
Ui.: Végre valamilyen szinten értelmét nyeri az a kijelentés, hogy "Magyarország erősödik!"
wantoo

Offline
2017. 02. 12. 22:17
dani.szentgali: Tipp: ha erdekel a tema, attol, hogy kileptel egy olyan szakrol (ami a temaban valoszinuleg amugy sem sokat lenditett volna elore komolyabb szinten), meg lehet ez a jovod
dani.szentgali

Offline
2017. 02. 14. 12:16
wantoo: Hát ebben igazad van, csak az a gond, hogy valamilyen szinten azért érintette a témát a dolog, hiszen tanultunk - khm, tanítottak - programozást, nagyon az alapokat, először Comenius Logo-t, majd Pascal-t, aztán jött a C#, most meg azok, akik velem ellentétben maradtak a szakon, jelenleg NetBeans-t tanulnak. És az őszintét megvallva, nekem már a Pascal-nál is komoly gondjaim voltak, úgyhogy nem hiszem, hogy egy ilyen fejlesztőcsapatba valaha bekerülhetnék a jövőben. Sajnos a programozás nálam teljesen kilőtte magát, sokat próbálkoztam vele, de egyszerűen nem tudom felfogni, nem erre születtem. Bár az is igaz, hogy egy játékfejlesztő csapatba sem csak és kizárólag programozók kellenek, hiszen a programozók feladata "csak" a karakterek/figurák/játékelemek mesterséges intelligenciájának elkészítését jelenti, a karaktereke/pályákat/játékelemeket mind-mind dizájnerek készítik, akiknek nem kell tudniuk programozni. Úgyhogy dizájner még éppenséggel lehetek.

Hozzászólok

Social
Kövess minket Facebookon, Twitteren és Tumblren, a főbb hírek mellett különböző érdekességeket is posztolunk!



Tumblr
Ki van itt?
Jelenleg 13 vendég böngészi az oldalunkat.
Kiemelt partnereink
Társoldalak