Nemrégiben közöltük le azon hírünket, melyben említést teszünk a Grand Theft Auto IV egyik hibájáról, melynek köszönhetően számos Xbox360 és PlayStation 3 modellen, akadozik a játék, vagy egyszerűen el sem indul. Ezt - mint ahogy már akkoriban le is írtuk nektek - az okozza, hogy a játék nem képes beolvasni a gyorsítótárként telepített fájlokat, ám most kiderült a probléma igazi okozója, valamint egy újabb megoldás a PS3 port ideiglenes fixálására.
Lényegében a dolog még mindig a cache fájlok olvasási problémájából adódik, viszont egy-két fórumon jelezték, hogy ennek oka főként a Rockstar Games szervereinek hibájából fakad. Adott forrásokból jöttek visszajelzések ugyanis, hogy a PlayStation Network-ről lecsatlakozva, pár órás játékidő után lehetőségünk van arra, hogy mentett állásaink törlése nélkül tudjunk operálni, a GTA IV-ben. Ez arra enged következtetni, hogy a Social Club szerverei nem képesek a sok csatlakozó felhasználót kezelni, ezáltal a játék egyszerűen nem tudja továbbítani egy adott játékos adatait.
A fentebb említett módszer – mármint az internetről való lecsatlakozás, Xbox360-on is működik.