A Take2 perel. Nem, még nem Jack Thompson-t. Mint ismeretes, Chicagoban pár nappal a Grand Theft Auto IV-et promotáló hirdetések megjelenése után április huszonkettedikén le is szedették őket a buszokról és egyéb hirdetési felületekről, mert néhány nagyokos úgy gondolta, hogy egy olyan városban, mint Chicagoban, ahol az elmúlt időszakban rengeteg erőszakos szabálysértés történt csak tovább rontaná a helyzetet egy „erőszakos játék” hirdetése. Thompson örülhet, hogy legalább pár hülye van aki azokat az eszméket vallja mint ő...
A Take2 tehát perel, ami logikus lépésnek tűnik, hiszen minimum 300.000 dollárt buktak a hirdető céggel kötött megállapodás során, ugyanis ennyibe került a hirdetőfelületek bérlése 6 hétre, és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a hirdetések hatására vajon hány személy ment volna el a legközelebbi boltba megvenni a játékszenzációt.