Természetesen a Grand Theft Auto kiadója, a Take-Two Interactive nem az egyetlen nagysikerű kiadó a világon. Vannak hasonlóan népszerű játékokat forgalmazó "kollégái" is, mint például az Electronic Arts, az Ubisoft, a THQ vagy az Activision. Utóbbi nem kisebb sorozatok forgalmazásáért felel, mint a Call of Duty és a Guitar hero.
Ezekről tudni kell, hogy évente rukkolnak elő egy-egy új epizóddal. A Take-Two azonban Reuters Global Media Summit találkozón kijelentette, hogy nem kívánják követni az Activision példáját, vagyis a legnagyobb címek alatt, mint a GTA vagy a Red Dead Redemption nem feltétlenül jelennek majd minden évben új részek.
Továbbá azt is örömmel adta tudtunkra, hogy a kiadó már nem egyetlen játéksorozattól, a GTA franchise-től függ - ami enyhén megmutatkozott a Grand Theft Auto IV késésekor a részvényárak csökkenésében -, melyből arra következtethetünk, hogy sikeres volt az új politika, melynek köszönhetően kedvenc sorozatunk az elmúlt években háttérbe szorult, s más sorozatok kaptak nagyobb reklámot. Valószínűleg ez így is marad.
Aki többet szeretne olvasni a kiadó rendezvényen való szerepléséről az ide kattintva megteheti azt. A linken a hivatalos angol nyelvű beszámoló érhető el.