Karácsony előtt hirdette meg a Rockstar Games azt a nyereményjátékot, amelyben 6 szerencsés játékos egyedi számozású Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition litográfiát nyerhet. Most kisorsolták a nyerteseket is...

A fenti képen látható hat féle kőnyomat #1-es példányát (mind a hat féléből 500-at készítettek, egyenként megszámozva) már postázták a szerencsés nyerteseknek, név szerint Mathias2, JEremiahcamel, SilkTT, Swissfire1291, KnottedRaider és Bear72 Social Club usereknek.
Aki szeretne egyet magának, a készlet erejéig rendelhet a Rockstar Warehouseból, de a szállítással együtt nem olcsó. A jövőben is terveznek hasonló nyereményjátékokat, bár egyelőre hazánkból ezekre nem lehet nevezni.
Más: magyar idő szerint ma 22:00-től 01:00-ig tart a Red Dead Redemption: GotY Edition Multiplayer Event PlayStation 3-on, aki csatlakozni akar vagy csak követni az eseményt, bővebb információt itt talál.
Major Nelson, az Xbox LIVE vezetője blogján közzétette a jövő hétre vonatkozó akciókat, amik között most ismét találunk GTA címeket is.
A jövő héten akár feleannyi MS pontért juthatnak hozzá mindkét DLC-hez a vásárlók, de csökkent az alapjáték és a San Andreas ára is.
Az ajánlat január 17-től 23-ig tart.
UPDATE: Új cikk: GTA V - Állatok :)

Decemberben adtunk hírt arról, hogy a Rockstar Games a Max Payne rajongókról kívánja mintázni a multiplayer karakterket, ma pedig megosztották velünk az első négy szerencsést, akik viszontláthatják majd arcukat az online csaták során.
Az első hét kiválaszottjai:
A második hét kiválasztottjai :
A válogatás még nem ért véget. Aki szeretne Max Payne 3 karakter lenni a többjátékos módban, az még próbálkozhat - erről bővebb információt a korábbi hírünkben találtok.

A Rockstar Games mindig magasra teszi a mércét a kutatómunkák terén, és természetesen a Max Payne 3 sem légből kapott elképzeléseken, sztereotípiákon alapszik majd. A fejlesztők mindig is fontosnak tartották, hogy a részletek valósághűek legyenek, ezért mindig elmélyülnek az általuk megteremteni kívánt világ valós megfelelőjének rejtelmeiben, mostantól pedig mi is betekintést nyerünk a kulisszák mögé.
A Newswire-on ugyanis megosztották velünk néhány kutatásukat, melyek alapján São Paulo fegyverforgató gengsztereit és különleges kommandós egységeit alkották meg a Max Payne harmadik részében. Alaposan beleásták magukat helyi kultúra, rendőrség, fegyverek és más egyebek világába. A készítők azt ígérik, hogy az elkövetkezendő hetekben több hasonló kutatást olvashatunk majd, többek között a fejlesztés folyamatáról, a birtokjáró kirándulásokról, a helyi válogatásokról, melyek során a gyalogosokhoz találtak mintaalanyokat, tanulmányokról a lokális közrendészeti szervekről, harci eszközökről, és még sok másról. Íme az első adag.

Balra: São Paolo saját elit alakulata a különleges erőktől, a GATE [Grupo de Ac&337;es Táticas Especiais] akcióban (Fotó a Wikimedia Commons-ról). Egy a fikcionált UFE [Unidade de Forças Especiais] különleges erő kommandói közül a Max Payne 3-ban.
A harc a bűnözőkkel, gengszterekkel és emberrablókkal a Max Payne 3 São Paulo-jában a Unidade de Forças Especiais (UFE) fikcionált különleges rendőrségi alakulat dolga, hasonlóan a társaihoz a Favela Rising és Bus 174 című dokumentumfilmekben, és egyéb filmekben, mint a Carandiru, az Elite Squad (Tropa de Elite), és annak nagysikerű folytatása, az Elite Squad: The Enemy Wtihin (Tropa de Elite 2). Valódi brazil csoportok, köztük a GATE (Grupo de Aç&337;es Táticas Especiais, avagy Special Actions and Tactics), GARRA (Grupo Armado de Repressão a Roubos e Assaltos, avagy Robbery and Assault Repression), és a GOE (Grupamento de Operaç&337;es Especiais, avagy Special Operations Group) São Paolo-i csoportosulásokat, és a rettegett BOPE (Batalhão de Operaç&337;es Policiais Especiais) osztagot Rio De janeiro-ból. Különös odafigyeléssel kutattuk az egyenruhákat, a felszereléseket ésa fegyvereket a brazil rendőrség hozzájárulásával - beleértve a házilag készített gépkarabélyokat és az egzotikus tüzelők széles választékát , amelyeket az Egyesült Államokból, Németországból, Olaszországból és más fegyvergyártó országtól importáltak.
Szemben a város elit hatósági szerveivel a jól fegyverkezett és szervezett bandák állnak, akik São Paolo bódévárosaiban diktálják a szabályokat. Bár Brazíliában szigorú törvények vannak a fegyvertartásra vonatkozóan, a bandák szerezni tudnak az illegális fegyverkeskedői útvonalain az ország hegyvonulatán keresztül, a csaknem rendőrségi kontrolltól teljesen mentes határokon át Dél-Amerika tíz másik országából. Azzal, hogy piszkos pénzzel hozzáférnnek a legerősebb gépkarabélyokhoz, a bódévárosi bandák elég megfélemlítő tűzerővel rendelkeznek ahhoz, hogy hadba szálljanak a rivális drogkereskedő bandákkal, a különleges hatósági alakulatokkal, vagy bárki mással, aki elég bátor vagy vakmerő ahhoz, hogy kikezdjen velük.

Balra: A Rockstar fejlesztő csapata São Paolo bódévárosában kirándul, hogy ihletet merítsenek. Jobbra: Max Payne lemegy a játékban újraalkotott helyre.
Hogy feldezzék a területeket, precízen informálódjanak és hitelesen kreálják meg a játék pályáinak São Paolo-i környezetét, a Rockstar fejlesztői és tervezői számos kirándulást tettek a területen, hogy alaposan feljegyezzenek mindent a varázslatos és különleges helyektől kezdve, mint Avenida Morumbi, Avenida Paulista, vagy a Jardins környéke, egészen a durva, bűnözéssel teli vidékekig, mint a Favela Japiaçu (Favela do Nove), vagy a hírhedt Edificio São Vito (másnéven Treme Treme or the Vertical Favela). Fotók ezreit készítették el a hangulat és a textúrák megalkotásához, feltérképezték a helyi divatot és ruhákat, hogy megismerjék azt, és a paulisták legkülönbözőbb rétegeiből, az élet minden területéről - a bossa nova énekesektől kezdve, a cselgáncs bajnokokon át a bódévárosi bandatagokig - konzultáltak és beszélgettek emberekkel, hogy alapos háttérismeretket szerezhesenek a káprázatos, de ugyanakkor veszélyes világról, ahol a játék játszódik.

Sokan félnek attól, hogy a Max Payne 3 nem hozza majd azt a színvonalat és érzést, amit az első két rész a Remedy fejlesztésében, de Oskari Häkkinen szerint ettől nem kell félnünk.
A NOWGamer készített egy interjút a Remedy sorozatfejlesztőinek fejével, mely során az Alan Wake és a cég iOS fejlesztései mellett a Max Payne harmadik része is szóba került.
"Max Payne nemsokára visszatér - nem vagytok elkeseredve, hogy egy másik fejlesztő dolgozik a ti játékotokon?"
"Nemrég volt szerencsénk betekintést nyerni a játékba, és jelezhettük az észrevételeinket. Találkoztunk a Rockstar-ral és meglestük a Max 3-at - ami egyszerűen fenomenális - és szép dolog, hogy elmondhattuk az érzéseinket a játékról, de a nap végén nem várt ránk nehéz feladat, ami jó. A Rockstar nem készít rossz játékokat, tudjátok, hogy úgyis jó lesz. A Rockstar-nak olyannyira védjegye a minőség, ahogyan mi is szeretnénk hogy ez a Remedy védjegye legyen. Nagyon jó részese lenni a folyamatnak, de nem szeretnénk lopni a reflektorfényből. Abból amit láttunk szerintünk egyszerűen fantasztikus lesz."
"Van valami, amit sajnáltok a sorozattal kapcsolatban?"
"Nincs, egyáltalán nincs."
A Max Payne és Max Payne 2: The Fall of Max Payne a Remedy PC fejlesztései voltak, melyek kiadásáért (többnyire) a Rockstar Games felelt, illetve a Rockstar Toronto és a Rockstar Vienna stúdiók készítették el azok Xbox és PlayStation 2 portjait.

Játszani mindig jó, de ha még fizetnek is érte, az külön kiváltság. A Grand Theft Auto játékokért felelős skót Rockstar North újabban játéktesztelőket keres, akik valószínűleg a GTA V kiadás előtti változatának alapos próbálgatásával lesznek megbízva.
A Scotsman.com szerint nincs kétség afelől, hogy a Grand Theft Auto V már közel van a tesztelési fázishoz, és szerintük év végére meg fog jelenni. Egy Tristan Donovan nevű szakértő szerint az új GTA lesz 2012 legnagyobb címe, és kétségkívül hatalmas sikernek örvend majd.
"Egy nagy világváros replikája lesz, tehát a játéktér óriási, hidakkal, felhőkarcolókkal, sikátorokkal, egyszóval mindennel. Ekkora világot nem csak létrehozni nagy munka, de tesztelni is." — tette hozzá.
A hivatalos álláshirdetésben a következőt írják:
"A Rockstar North lelkes és motivált egyéneket keres az Edinburgh-i QA (minőségbiztosítási) csapatba. Elvárásaink között szerepel, hogy a játékainkat játszva hibákat keress bennük, majd ezeket pontosan jelentsd az adatbázisunkba annak érdekében, hogy kifogástalan állapotú játékot adhassunk ki."
Tekintve, hogy az Agentről évek óta hallgatnak és a GTA V már több, mint félkész állapotban van, valószínűleg ez utóbbihoz keresnek embereket.
UPDATE: A hivatalos oldalon közzétett álláshirdetés alapján a tesztelőknek az alábbi kritériumoknak kell megfelelniük:
Képzettség
"Azok lesznek a sikeres jelentkezők, akik remek írásbeli és szóbeli kommunikációs készséggel rendelkeznek, és képesek megfigyelni a részleteket is. Mindazok, akik jó általános számítógépes ismeretekkel rendelkeznek, magabiztosak a szöveg-, adatbázis- és táblázatszerkesztésben."
További információk
"A jelentkezőknek 18 év felettieknek kell lenniük, valamint két referenciát kell szerezniük. A pozíció teljes munkaidős, fix idejű szerződéssel. A pályázók lehetőleg legyenek tovább- vagy magasan képzettek..."
Nemrégiben beszámoltunk a Vice City Rage módosításról, ami eredetileg január 5-én akartak kiadni. Sajnos nem várt problémák miatt a csapat néhány napos késéssel ígéri a megjelenést, de addig is kiadták az utolsó trailert.
A tavaly májusban alakult Rage Team a GTA Vice City-t ülteti be a Grand Theft Auto IV (és Episodes from Liberty City) alatt futó Rockstar Advanced Game Engine (RAGE) névre keresztelt grafikai motor alá, beleértve annak játékterületét, a karaktereket, a fegyvereket és a járműveket is, illetve a tervek szerint a későbbiekben a küldetéseket is beépítenék a modba.
A modhoz egyébként az Episodes from Liberty City szükséges, képeket pedig itt találtok róla.
Régóta keringenek a pletykák arról, hogy mikor leplezik le jelenlegi konzolgeneráció utódját. Amit 6 éve next-gennek hívunk, ma már ha nem is elavultnak, de mindenképpen koros technológiának számít. Most az MCV UK hozakodott elő állításuk szerint bombabiztos információval.
A lap értesülései szerint a június 5-től 7-ig tartó E3 a show történelmének legütősebb eseménye lesz, ugyanis nem csak a Wii U-t, de az Xbox és a PlayStation utódjait is leleplezik. A 2005 óta trónoló, és ezzel a legidősebb Xbox 360 leváltásáról régóta keringenek a pletykák, és állítólag ezúttal a Sony sem akar lemaradni a versenyben.
Az MCV egyik szerkesztője, Ben Parfitt Twitteren a következőt írta:
"Természetesen nem fedhetjük fel a forrást. De szavamat adom, hogy a forrás hihető, 100%-osan biztos, és nem kispályás."
Az értesülést olyan neves lapok is átvették, mint az IGN vagy a Gamespot. Talán ez lehet az oka, hogy nem hallottunk semmit a Grand Theft Auto V platformjairól?
UPDATE: A gyártók tagadnak. Mellesleg érthető, nem is így jelentenék be a terméket. (Forrás: PlayStationCommunity.hu)
Délelőtt több videojátékos hírportálon, itt a PSC-n központi hír volt az MCV "tutibiztos" pletykája, miszerint a Sony és a Microsoft az E3 2012 kiállításon leplezi le/jeleni be következő asztali konzolját. Nyugati források azonnal hivatalosan is megkeresték a kiadókat, mit fűznek a pletykához. Most délutánra befutottak a válaszok.

Nem egész egy hónapja, a Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition megjelenésekor publikálta a Rockstar Games kérdések és válaszok cikkének első részét, melyben főleg a játék karaktereit illető kérdésekre feleltek, a ma közzétett második részben pedig a rejtélyes érdekességekre térnek ki.
A hírbe ismét beágyaztak egy slidehsow-t, melyben a tervezett borítókat, logókat és egyéb marketing célra szánt érdekességeket tekinthetjük meg. A leírásokból kiderül, hogy a logó kezdetben a GTA2 emblémájához hasonlított, illetve a GTA3-hoz is készültek hasonló körözési poszterek, mint a Grand Theft Auto IV reklámidőszaka során, igaz ezekről megfeledkeztek, csak a régi iratok között bukkantak rájuk.

A Rockstar Games három új Max Payne 3 képpel nyitotta a 2012-es naptári évet, valamint megnyugtatta a rajongókat, hogy hírekből és információkból az elkövetkezendőkben nem szenvedünk majd hiányt.
A hírben ugyanis nem csak a screenshotokat közölték, de megígérték, hogy az elkövetkezendő hetekben rengeteg új információ érkezik majd a játékról, illetve még ebben a hónapban - vagyis csakúgy mint a Grand Theft Auto IV-nél, két hónappal a megjelenés előtt - elindul a játék végleges hivatalos oldala, tele érdekességekkel és információkkal, valamint egy újabb Designt & Technology videóval bővül majd a galériájuk, illetve egy kommentelő kérdésére reagáva azt is elárulták, hogy a rendszerkövetelményekről bővebben a megjelenéshez közeli időszakban kapunk információkat.
Mindez ugyanakkor azt is jelenti, hogy a fejlesztők főleg a Max Payne 3 reklámozására fókuszálnak majd, és Grand Theft Auto V híreket valószínűleg csak elvétve kapunk az elkövetkezendő hónapokban. A márciusi megjelenést követően viszont minden bizonnyal az új GTA-ra terelődik majd a közfigyelem. Nyugalom, ne feledjük, minél jobban kiéheztetnek minket az új információka és médiaanyagokra, annál jobban fognak esni. :)