A Grand Theft Auto V PC verziójára utaló forráskódokat találtak az új AMD Catalyst driver béta verziójában. Az árulkodó sorokra a Guru3D egyik felhasználója bukkant rá, majd az oldal fórumán osztotta meg észrevételét.
A rövidke kód egy GTA5.exe fájlhoz kapcsolódik, és így néz ki:
<application Title="Grand Theft Auto V" File="GTA5.exe"> <use Area="PXDynamic">HighPerfGPUAffinity</use> </application>
Egyre több az érdemi utalás az új GTA számítógépes kiadására. Elképzelhető lenne, hogy hamarabb érkezik, mint gondolnánk?
Aki a dobozos, polcra felrakható, esztétikus és jóval olcsóbb változat helyett az inkább digitálisan letölthető, drágább, de kétségkívül kevesebb popup hibát okozó verziót részesíti előnyben,
az most a PSN után egy hónappal letöltheti az Xbox LIVE Games on Demand csatornájáról is a Grand Theft Auto V-öt. Az ára 19 990 HUF.
Link: http://marketplace.xbox.com/hu-HU/Product/GTA-V/66acd000-77fe-1000-9115-d802545408a7?nosplash=1
Érdekes, hogy csak 7,63 GB a mérete, és ennyi elég neki a futáshoz. Na de akkor miért kellett a két lemez eddig?
Megjegyzés: PSN-en szintén húszezer a digitális változat.
Megérkezett az 1.04 verziószámú javítás a Grand Theft Auto V PlayStation 3 és Xbox 360 verziójához is. A patch a GTA Online hibáit javítja, köztük olyan égető problémákat is, mint például a járművek eltűnése.
Íme az orvosolt hibák teljes listája:
A játék frissítése az 1.04 verzióra elengedhetetlen ahhoz, hogy a Rockstar elküldhesse a hibák kárpótlására felajánlott félmillió dolláros játékbeli pénzt (GTA$).
Nem tudja visszaállítani az eltűnt karaktereket és rangokat a GTA Online-ban a Rockstar Games. A fejlesztők a hivatalos terméktámogatási oldalon osztották meg közleményüket a rajongókkal.
Ugyanakkor remélik, hogy a korábban bejelentett félmillió dolláros játékbeli ajándék összeg valamelyest kárpótolja majd az érintetteket, és elég lesz ahhoz, hogy mindenki újra talpra tudjon állni, vagy hogy új élet kezdhessen Los Santosban és Blaine Countyban.
Az ingame pénzt a jövő héttől kezdik el "utalni" a játékosoknak.
Mióta a GTA: Vice City megjelent, gyakorlatilag a stunterek egy külön közösségnek számítanak a Grand Theft Auto játékosok között. A játék fizikai motorját semmibe vevő trükkökkel a stuntvideók szinte az FPS játékokra jellemző fragmovie-kkal vetekednek.
Az elég régóta működő GTAStunting.net lelkes és máig aktív stunter közössége a GTA V-re is szemet vetett, ennek köszönhetően született meg az alábbi videó:
A videóban olyan nagy nevek is szerepelnek, mint KillaMarci, Daffy vagy Turtle Dick, akiket még a Vice City érában ismerhettünk meg. Ja, és minden trükk csalás nélkül készült.
Disclaimer: Én is szerepeltem néhány videóban jópár éve, ezért csorgatok most nosztalgiával teli nyálat.
Nemrég a New York Comic-Con rendezvényen mindhárom GTA V karakter szinkronhangja jelen volt, a rajongók pedig kérdéseket és kéréseket intézhettek feléjük.
Steven Ogg, a Trevort alakító zseniális színész egy furcsa kérést kapott. Az egyik néző először arra kérdezett rá, hogy akarnak-e még videójátékban szerepelni, majd Stevent megkérte, hogy szóljon be neki keményen, mintha Trevort hallaná.
Ő pedig vette a lapot:
Itt pedig egy IGN interjú velük. (angolosok előnyben)
"Úgy tudtuk, hogy a barátjáéknál volt. Fogalmunk sem volt, hogy igazából hol volt." – mondta annak a kilencéves gyereknek az apja, aki valamilyen módon felmászott egy utasszállító repülő csomagterébe, és átrepülte az USA felét.
Mindezt úgy hozta össze, hogy a biztonságiak sem vették észre, és persze jegye sem volt. Minneapolisból egészen Las Vegasig repült a gyerek, majd amikor rendőrök cibálták le a csomagtérből, azt mondta, a Grand Theft Auto-ba képzelte magát.
Merthogy ott is van ilyen küldetés.
Ti is képzeltétek már magatokat Trevornak, miközben részegen ruha nélkül az út közepén rohangáltok?
Kárpótlásul az október eleje óta tartó GTA Online hibákért a Rockstar Games még ebben a hónapban 500 000 GTA dollárt ír jóvá a játékosok ingame számláján.
A félmilliós összeget két részletben fogják a játékosoknak adni. Az első felét, azaz 250 000 GTA$-t nagyjából a jövő hét végére ígérik, a második rész pedig a hónap végéig fog megérkezni. A Rockstar ezt az eltűnő karakterek, pénzek és egyéb progress hiánypótlásául szánják.
A pénzek utalása a következőképpen fog történni:
Ezzel a címmel posztolt egy remek videót az IGN.com, melyben negyvenegy olyan érdekes és apró részletet mutatnak be a játékból, amitől bátran mondhatjuk, hogy ezért szeretjük a Rockstart.
Magyarul a lista:
Ezekről kell beszélni, nem a GTA Online hibákról. :)
Ha ti is tudtok valami érdekes részletet, osszátok meg kommentben!
Már 2014 első negyedévében megérkezhet a Grand Theft Auto V PC verziója az Eurogamer állítása szerint. A videojátékokkal foglalkozó neves hírportál különböző, iparon belüli forrásokra hivatkozik.
Azt mondják, hogy a számítógépes megjelenés a GTA IV (és a korábbi részek) mintáját követve a konzolos verzióhoz képest 7-8 hónap késéssel jelenhet majd meg.
Az elmúlt napokban egyébként az Intel vezetője is utalt rá, hogy igazából nem kérdéses a PC megjelenés.
"Legalább a Grand Theft Auto nem lesz sokáig konzol exkluzív, gondolom. De ez van, amikor végre jön egy teljesen új megjelenés, és ott van két cég tele pénzzel, akik biztosra akarnak menni" — nyilatkozta Chris R. Silva a PC Gamernek — "valaki nagy pénzt fizetett azért, hogy exkluzív legyen."
Korábban az NVidia igazgatója is elszólta magát, illetve később gyorsan visszaszívta a mondatát, mondván hogy csak nyelvbotlás volt. Modderek pedig PC és PlayStation 4 verzióra utaló kódokat találtak a játék Xbox 360 verziójában.
A Rockstar Games egyébként egyszer sem tagadta, hogy a játékot esetleg számítógépekre is kiadják.