Lépj be, vagy csatlakozz a közösséghez!



Felhasználónév:

Jelszó:
Elfelejtettem a jelszavam!

Regisztráció
Bejelentkezve szeretnék maradni
2026. MÁJUS 26-ÁN ÉRKEZIK A GRAND THEFT AUTO VI PS5 ÉS XBOX SERIES X|S KONZOLOKRA. NÉZD MEG A TRAILER 2-T MAGYAR FELIRATTAL!
Grand Theft Auto Online Grand Theft Auto V GTA Chinatown Wars GTA The Ballad of Gay Tony GTA IV: The Lost and Damned Grand Theft Auto IV GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA Advance GTA San Andreas GTA Vice City Grand Theft Auto III Grand Theft Auto 2 GTA London 1969 Grand Theft Auto I

Nem lesz elérhető a GTA Online a mi időzónánk (UTC+1) szerint csütörtök hajnal 3 órától. A fejlesztők a Newswire-on közölték, hogy karbantartást végeznek majd.

Remélik, hogy a procedúra nem tart majd tovább 24 óránál. Részleteket nem közöltek, de ha szerencsénk van, akkor a kéretlenül kapott pénzeket törlik majd. A kellemetlenségért elnézést kérnek.

UPDATE

A Rockstar még egy karbantartást sem tud rendesen kivitelezni. Amikor belépnél a GTA Online-ba a karbantartás ideje alatt, a játék azt írja, hogy teljesítsd a Prologue küldetést. Természetesen erre semmi szükség, a Rockstar ismét bocsánatért esedezik.

Nemsoká vége egyébként a karbantartásnak, amiről egyébként egy árva szót nem tudtak még kinyögni, hogy mit is jelent pontosan.

2014.01.15 17:23  ▪ Forrás: Rockstar Newswire  ▪ Írta: Visali Elolvasom 7

A Rockstar tájékoztatása nélkül egyszer csak elérhető lett a 1.09 verziószámú patch a Grand Theft Auto V-höz. A csomag először PlayStation 3-on jelent meg, nem sokkal később pedig az Xbox 360-on is megkapták a játékosok.

A Rockstar Games egyelőre semmilyen információt nem tett közzé a javításról, és sokan azt is furcsálják, hogy hétvégén jelent meg. Vannak, akik szerint bakiból tette elérhetővé a Sony és a Microsoft.

Ráadásul közel sem aratott nagy sikert, a fórumokon szidják, mert nem orvosolja a súlyos problémákat, és a hackelt pénzeket sem törli. Remélhetőleg hétfő estig megérkezik majd a hivatalos lista a javított és módosított elemekről, addig is összegyűjtöttük nektek a játékosok tapasztalatait, főként a GTAForums-ról.

  • A patch NEM javítja a hibát, ami miatt sokszor "beakad" a betöltőképernyő, ez a probléma továbbra is fennáll

  • Egyesek azt vették, észre, hogy újra 100 dollárt kell fizetni a Passive Mode-ért, míg mások azt mondják, továbbra is ingyenes

  • A patch nem törli a kéretlenül kapott pénzeket és a hackelt rangokat, viszont kódolta az ezt tartalmazó fájlokat. Az sem kizárt, hogy a javítás csak lehetővé teszi, hogy később törölje a pénzeket a Rockstar

  • Pár napja a Support oldalon azt írták a fejlesztők, hogy a jövőben ismét tárolható lesz a Rat Loader a garázsokban, és egy ideig ingyenes lesz hozzá minden kiegészítő. Úgy tűnik, ez egyelőre mégsem lehetséges, nem lehet rá biztosítást venni

  • Egyesek szerint a távoli objektumok elmosódott filtert kaptak, ezt ködnek nevező és a fejlesztők édesanyját emlegető posztok olvashatók a fórumokon

  • A Mallard repülőgép még mindig gyorsabb a Lazer vadászgépnél

  • Néhányan írták, hogy a rosszabb lett a hangok minősége, de volt, akinél elmúlt újraindítás után

Ahogy a fentiekből kitűnik, eléggé kétesek a visszajelzések, így mindenképp fenntartással kell kezelni őket. Értesítünk titeket, ha bármi hivatalosat megtudunk a patchről.

Ha bármilyen változást tapasztaltatok a patch után, írjátok meg kommentben!

UPDATE

A fejlesztők közzétették a hivatalos, és meglehetősen kurta listát a problémákról, amit a patch orvosol:

  • Intézkedések az esetleges csalások ellen
  • Javítás számos GTA$ és RP szerzésre

Jóllehet a rajongók azt jelezték, hogy továbbra is megvan a hackerektől kapott vagyonuk, valószínű, hogy a Rockstar folyamatosan szabadítja majd meg ettől az áldozatul esett játékosokat.

2014.01.11 16:41  ▪ Forrás: GTAForums.com  ▪ Írta: Visali Elolvasom 24

Mint mindig, most is akkor hull le a lepel egy rejtett lehetőségről a Grand Theft Auto V -- bocsánat, ONLINE -- világában, amikor maga a fejlesztő hallgatásba burkolózik.

A most hetedikén napvilágott látott felfedezést, hasonlóan az eddigi érdekességek javához, egy GTAForums felhasználónak köszönhetjük, aki babrálva kicsit a játék nehezebben hozzáférhető fájljaival, megtalált egy bizonyos "Mission Creatort", amivel saját küldetéseket készíthetnek a kreatív online játékosok.

Egyelőre nem tudni, hogy ez csupán a Rockstar Games csapata által használt darab egy játékban elrejtett változata, vagy a jövőben lehetőséget kívánnak-e adni a saját küldetések elkészítésére, de a creator kifejezetten részletes beállításokat engedélyez használni, amik nem szerepelnek az egyszerű tartalomkészítő béta változatában.

Szófecsérlés off, video on:

Amennyiben több infó érkezik a dologról, természetesen hírezünk róla.

2014.01.10 16:07  ▪ Forrás: GTAForums.com  ▪ Írta: EyeInTheSky Elolvasom 4

Egy GTAForums felhasználó -- zzcool -- és barátja arra az elhatározásra jutott, hogy érdemes lenne a PC-s játékosok számára is elérhetővé tenni a Grand Theft Auto V-tel érkezett grandiózus területet, méghozzá a GTA IV-be történő átkonvertálással.

A módosítás megjelenéséről nincs hír, és mivel a srácok még csak most kezdték el a projektet, ezért a most megjelent videó, illetve képek jócskán kilátásba helyeznek pár bugot. 

És íme a képek:

GTA GTA 

Csupán idő kérdése volt. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.

2014.01.08 16:47  ▪ Forrás: GTAForums.com  ▪ Írta: EyeInTheSky Elolvasom 23

Hivatalos videóval jelentette be a Rockstar Games, hogy a GTA San Andreas az iOS készülékeken túl már Androidos és Amazon Kindle HDX kütyükre is elérhető.


A GTA San Andreas Mobile trailer

A fejlesztők korábban a Support oldalon közzétették a támogatott telefonok és táblagépek listáját is: 

Android készülékek

  • ACER: Acer A211, Acer Liquid S2, Acer Iconia Tab A110, Acer Liquid Z3, Acer Iconia Tab A701, Acer Iconia Tab A510
  • ARCHOS: Archos 97 Titanium, Archos 70, Archos 53 Platinum, Archos 80 Platinum, Archos 97 Platinum
  • ASUS: Transformer Pad Infinity, ASUS Transformer Pad TF300TG, Asus Transformer Prime TF700T, ASUS Transformer Pad TF300T, ASUS MeMO Pad Smart 10, ASUS Transformer AiO P1801, Asus VivoTab, ASUS Transformer Pad 10.1
  • COOLPAD: YL-Coolpad 9960, Coolpad 8122
  • FUJITSU: ARROWS X F-10D, ARROWS Tab F-05E, Fujitsu STYLISTIC M532, ARROWS X F-02E, ARROWS Tab Wi-Fi FAR70B, STYLISTIC M702, ARROWS V F-04E, Arrows Z ISW13F
  • GOOGLE: Google Nexus 7, Google Nexus 4, Google Nexus 5, Google Nexus 10
  • HP: Slate 7 Extreme, HP SlateBook 10 x2 PC, HP Slate 7 Plus, HP Slate 8 Pro, HP Slate 21
  • HTC: HTC One X+, HTC DROID DNA, HTC 619d, HTC One mini, HTC One VX, HTC One SV, HTC Butterfly, HTC One X+, HTC One 802t Dual SIM, HTC first, HTC One X
  • HISENSE: Hisense Sero 7 Pro 32GB Tablet, Sero 7, Hisense M3101BW 3G, GALAPAD G2-3GP 7", Sero 7
  • LGE: LG Vu 3, LG Optimus 4X HD P880, LG Optimus G, LG Optimus F6, LG G Flex, LG Optimus F3, LG Optimus L9 II, LG G Pad 8.3, LG Optimus G Pro, LG Optimus GK, LG G2
  • MOTOROLA: Motorola DROID Mini, Motorola Moto X
  • NVIDIA: Nvidia Shield
  • TOSHIBA CORP: Excite AT10-A-104, Toshiba Regza
  • XIAOMI: Xiaomi Mi3
  • IRIVER: The Wow Tab, Insignia™ - Flex 10.1
  • SHARP: Sharp Aquos Pad, AQUOS PHONE ZETA SH-06E, AQUOS PHONE si SH-07E, AQUOS PHONE SERIE SHL22, AQUOS PHONE ZETA SH-01F, AQUOS PHONE ZETA SH-02E
  • SONY ERICSSON: Xperia Z1, Xperia Z Ultra, Xperia Tablet Z, Xperia Z, Xperia U, Xperia ZL, Xperia SP, Xperia ion, Xperia UL, Xperia sola, LT22i
  • TCT MOBILE LIMITED (ALCATEL): ONE TOUCH EVO8HD, ONE TOUCH 4033X, TCL J320, ONE TOUCH 6012D, ONE TOUCH EVO7HD, ONE TOUCH TAB 8HD , TCL S300T
  • SAMSUNG: Galaxy Exhibit, Galaxy S4, Galaxy Ace2, Galaxy Note2, Galaxy S2, Galaxy S3, Galaxy S4 Mini, Galaxy Note 10.1, Galaxy Tab 7.0 Plus, Galaxy Camera, Galaxy Player 5.8, Galaxy Tab3 8.0, Galaxy S4 Active, Galaxy Tab3, Galaxy Xcover 2, Galaxy Note, Galaxy Round, Galaxy Note 8.0, Galaxy S4 Zoom, Galaxy S4 Mini, Galaxy Mega 6.3, Galaxy Express2, Galaxy Tab 7.0 Plus, Galaxy S4 Zoom, Galaxy Note 10.1 2014 Edition, GT-B9388, Galaxy Note3, Galaxy Express, Galaxy S Advance, Galaxy S4 Mini, Galaxy Golden, Galaxy Pop
  • ZTE: ZTE Grand Era, ZTE U950, N9510, ZTE Grand S, ZTE U5, ZTE V880G, ZTE V988, ZTE N988, ZTE U930HD, ZTE-T T98, ZTE Grand Memo LTE, ZTE U9815, ZTE U985

Kindle készülékek

  • Kindle Fire HDX 7.0 és 8.9

Támogatott kontrollerek

  • HID-kompatibilis USB és Bluetooth játékkontrollerek
  • MOGA kontrollerek


Új cuccok, amelyek hamarosan a Rockstar Warehouse-ban is elérhetőek lesznek

A bejelentéssel együtt egy Facebookos nyereményjátékot is meghirdettek, de Magyarországról nem lehet részt venni benne, A megnyerhető cuccok viszont hamarosan bekerülnek majd a Rockstar Warehouse kínálatába. Ezek között vannak San Andreasos zsetonok, francia kártya, kosárlabda, pólók, figurák és kendő is.

A Rockstar azt ígéri, hogy hamarosan a Windows Phone verzió is elérhető lesz.

2014.01.07 17:33  ▪ Forrás: Rockstar Newswire  ▪ Írta: Visali Elolvasom 11


Február első hetében tartja a Take-Two Interactive a harmadik üzleti negyedévének (FY2014 Q3) értékelését. Az eseményhez közel új Grand Theft Auto V bejelentések is történhetnek.

Ilyenkor ugyanis nem csak az aktuális gazdasági adatokat összesítik, és a jövő adatait becslik fel, de sokszor újdonságokat is bejelentenek a kiadóval szerződött fejlesztők aznap, vagy nemsokkal előtte.

Erre kitűnő példa, hogy anno a Rockstar Games 2012. október 31-én szintén egy negyedévi konferencia napján jelentette be a GTA V 2013 tavaszi megjelenését, majd 2013. január 31-én szintén nem egész egy héttel egy negyedévi összegzés előtt osztotta meg a szeptember 17-i dátumot a rajongókkal.

Most is hasonlókra lehet számítani, hiszen elég sok minden leleplezésre vár, beleértve a GTA Online Heistokat, a Single Player DLC-ket és a játék PC verzióját.

Utóbbi bejelentése azért is lehetséges, mert a Rockstar rendszerint 7-8 hónappal a konzolos változat után adja ki a GTA-kat számítógépre, a port bejelentését pedig 4 hónappal konzolos megjelenés után szokta megejteni - ez így volt például a GTA Vice City-nél és a GTA IV-nél is. Ezek mellett szaftos eladási és bevételi adatokra is számítani lehet.

A konferencia egész pontosan február 3-án lesz.

2014.01.06 21:46  ▪ Forrás: Take-Two Interactive  ▪ Írta: Visali Elolvasom 15

Rockstar Games nemrégiben jelentette be, hogy a 2014-es év során folytatni kívánja három Grand Theft Auto V-ös főhősünk történetét, egy – vagy több – letölthető tartalom keretében. Egy még frissnek mondható felfedezésnek köszönhetően azonban lehet, hogy már most tudhatunk néhány jövőbeni küldetésről...

Itthon nincs nagy hírverése a dolognak, de a külföldi modderek között már szinte megjelenés óta szokás az, hogy a játék fájljait kutatják át, mondván, azok érdekes információkat rejthetnek. Az egyik ilyen kutakodás során egy GTAForums.com felhasználó, slyk6 talált rá néhány rejtett küldetés leírására, amelyek betekintést engedhetnek számunkra az idén érkező single-player, ileltve multiplayer DLC-jéhez.

A küldetések leírásai a hír folytatásában olvashatók.

2014.01.04 10:01  ▪ Forrás: GTAForums.com  ▪ Írta: Shotgun Elolvasom 6

Több, mint tíz éve annak, hogy a Grand Theft Auto: Vice City és elődje, a GTA III napvilágot látott, de jónéhány hibát máig nem javítottak a PC verzióban. Lelkes rajongóknak hála most itt egy javítás, ami ezeket is orvosolja.

A SilentPatch névre hallgató update egyszerű telepítővel felrakható bármelyik GTA III és GTA: Vice City verzióra (bármelyik nyelvű 1.0 vagy 1.1), sőt még a Steam-es játékkal is működik. A javított hibák listája a következő:

Mindkét játéknál

  • Jobb teljesítmény magas FPS mellett, jellemzően a Frame Limiter OFF beállításnál. A fade-out effekteknél nem fagy ki többé, de az autók fizikája, a gravitáció és a hangok még nem tökéletesek. Emiatt még mindig ajánlott bekapcsolni a Frame Limitert.
  • A vizes úttest tükröződése normálisan renderel (mint a Road Reflections fix esetében).
  • Új fényeffekt a felvehető fegyver/élet/pajzs/rendőrcsillag/rejtett csomag és pénz pickup-ok alatt. Ezek a PS2 verzióban benne voltak, de PC-ről eddig kimaradtak egy bug miatt.
  • Minden szöveg rendes árnyékot kapott a különböző felbontásokon is. A fix nélkül vékonyabbak voltak ezek.

Csak GTA III

  • Járművek fényszórói megfelelően látszódnak (mint a PS2, XBOX és Steam verziókban). Ez a headlight fix az eddigi legjobb, mivel a használt kód a Steam-es verzióból származik, így nincsenek benne hibák (mint más fixeknél, ahol például a fényszóró a kocsin keresztül is látszódott, stb).
  • Javítva a Purple Nines Glitch.
  • A csalás által spawnolt Rhino tank már nem marad örökké a mapon.
  • Blista autót is fel tud emelni a roncstelep daruja, cserébe viszont a Coach buszt nem.
  • M16-tal való tüzeléskor 1st person nézetben is helyesen számolja a kilőtt töltényeket a statisztika, így már nem lehet 100% feletti Accuracy értéket elérni.
  • A célállomást jelző radar pont mérete a felbontásnak megfelelően változik.
  • A garázzsal és a rampage-ekkel kapcsolatos szövegek mérete a felbontásnak megfelelően változik.
  • Autók tükröződése javítva a Steam verzióban.

Csak GTA: Vice City

  • Rosenberg hangja megfelelően hallatszik, amikor a játékost elkapják a rendőrök. (Hasonlóan a Rosie's Audio Fix-hez.)
  • Néhány tárgy a Malibu Club-ban, Ocean View Hotel-ben és a Pole Position Club-ban javításra került, és több tereptárgy látszódik az utcán, amikor a játékos bent van (mint PS2-n).

Akinek feltett szándéka, hogy ezt a két nagyszerű játékot mai gépekhez és igényekhez aktualizálva játsza, mindenképp érdemes kipróbálnia a fixet.

2014.01.03 22:36  ▪ Forrás: GTAGarage  ▪ Írta: Gege Elolvasom 3


A Grand Theft Auto V lett a 2013-as év legkeresettebb szórakoztatóipari terméke az Egyesült Királyságban. A játékból eddig 3.67 millió példányt vittek el a boltokból a szigetországban.

A Rockstar fejlesztése jócskán maga mögött hagyta az új James Bond filmet, ami 2.96 millió eladott DVD és Blu-ray lemezzel a második lett a toplistán. A Skyfallt a FIFA 14, a Hobbit: Váratlan utazás, és a tavalyi Call of Duty követi.

2014.01.03 11:43  ▪ Forrás: MCV UK  ▪ Írta: Visali Elolvasom 2

A Grand Theft Auto V lett az év játéka tavaly az EDGE magazin szerint. Ennek apropóján a szerkesztők egy interjút készítettek a Rockstar Games art directorával. Arról faggatták Aaron Garbutot, hogy hogyan készült el a projekt.

Hozva a tavalyi minőséget, ezúttal is lefordítottuk nektek a teljes cikket.

Aaron Garbut (kép forrása: www.edge-online.com)

"Hogyan befolyásolt a kivitelezésben a három főhős gondolata, amikor megalkottátok a világot?

A világ mindig megelőzi magát a játékot. Mi így csináljuk. Van egy alap darabunk, ahol az art csapatunk egy része megtervez egy fehér dobozokból álló várost. Megcsináljuk az utakat, a távlatokat, aztán megvizsgáljuk a tájat és az égboltot. Sok időt töltöttünk vezetéssel, építéssel és finomítgatásokkal, hogy mindent a helyére tegyünk, és minden kiegyensúlyozott legyen, ezzel biztosítva, hogy a kiválasztott területek passzolnak egymáshoz, és ezek együtt megalkotják a város hangulatát. Amikor a küldetések összeállnak a sztorival, én a pályakészítőkkel dolgozom, hogy a helyükre tegyük a küldetéseket, kulcsfontosságú helyeket, és kiaknázzuk a kínálkozó lehetőségeket, amennyire csak lehet.

Jól ismertük a három karaktert (a jellemüket) már a kezdetekkor, úgyhogy csinálni akartunk egy területet Trevornak valahol kint a fenében. Az előkészületek megkezdésekor találkoztunk Sammel (Sam Houser) LA-ben, és egy hétig kocsikázgattunk. Csak felfedeztünk, és beszélgettünk. Az út során kimentünk a sivatagba, és végül lementünk a Salton Sea-hez. Meglátogattunk egy gyönyörű helyet, Bombay Beach-t, és elképzeltük, hogy egy valóságbeli Trevor bármelyik pillanatban ránk törhet. Miután megszerveztük a felfedező túrát, kiküldtünk egy csapatot a Salton Sea-hez pár napra.

Mivel a GTA Online-t a játékélmény jelentős részeként képzeltük el, amiről tudtuk, hogy fenn akarjuk tartani, nem engedhetjük meg magunknak, hogy csak a single player módra fókuszáljunk az utazásunkkor. Biztosnak kellett lennünk abban, hogy a világ (amit megalkotunk) egybefüggő és végig azonos minőségű. Azt is tudtuk, hogy az egész világnak egy életérzést akarunk adni, ösztönözni és megjutalmazni a játékosokat a felfedezéséért. Szerintem, ha ez csak egy lineáris világ lenne, a három karakternek nagyobb befolyása lett volna a kivitelezésre és a világ feltöltésére.

És már amennyire az, jóllehet, csak néhány fontosabb fordulópontot kaptunk. Mindent, ami ebben volt - a kontrasztot, a ragaszkodást és a részleteket, a személyiségeket - mindenféleképpen meg kellett csinálnunk. De néhány ponton annyira sok a részlet és olyan széles a látókör, hogy (szabadon) azt csinálhatsz, amit akarsz, mert nincs nagy hatással a produkcióra.

2014.01.02 17:12  ▪ Forrás: EDGE  ▪ Írta: Visali Elolvasom 12
Szekciók
Kiemelt YouTube Listák
Más Rockstar játékok
Hivatalos oldalak
Partnereink