A személyi számítógépekre kapható változat grafikai teljesítményét szabályozhatjuk, így a gyengébb gépekkel rendelkezők is jó sebességgel futtathatják a játékot. A lemezről telepített verzió azonos beállításokat haszánl a Grand Theft Auto IV-ével, viszont az 1.1.2.0 verziószámú, amire a második javítás frissít már külön fájlban tárolja az alapjáték és az epizodikus tartalmak beállításait, de a két DLC továbbra is ugyan azokat használja.
A szünet menü Graphics menüpontjára kattintva állíthatod át a grafikai teljesítményt. Hogy mennyire terheli le a géped a játékot lent egy arány jelzi. Az első a beállításaidhoz szükséges számértéket jelzi, a második azt, amit a számítógéped maximálisan kibír.
Beállítás neve |
Információk |
VIDEO MODE | A felbontás átállítása. A legkisebb választási lehetőség 800x600, ehhez 32MB videomemória szükséges, a legmagasabb felbontás, amit támogat a játék az 2560x1600, ehhez 320 MB videomemória szükséges. |
TEXTURE QUALITY | A textúrák minőségét állíthatjuk három fokzatra: Low, Medium és High. Utóbbihoz 600MB videomemória szükséges - 21-es látótávolsági beállítás esetén! |
REFLECTION RESOLUTION | A visszaverődés minősége. Off, Low, Medium, High, Very High és Highest beállítások lehetségesek. |
WATER QUALITY | A vízminőség beállítása. Fokozatai: Low, Medium, High, Very High, Highest. Főleg a rendszer memóriát és a videomemóriát terheli. |
SHADOW QUALITY | Az árnyékolás minőségének beállítása. Fokozatai: Low, Medium, High, Very High, Highest. Főleg a processzort és a videomemóriát terheli. |
NIGHT SHADOW |
Az éjszakai árnyékolás. Off, Medium, High Very High és Highest beállítások lehetségesek. |
RENDER QUALITY/TEXTURE FILTER QUALITY |
A játék beépített renderelése, sokan anizotróp szűrésként ismerik ezt a funkciót. Fokozatai: Low, Medium, High, Very High, Highest. Főleg a rendszer memóriát (RAM) és a videomemóriát „falja”. |
VIEW DISTENCE | A látótávolság beállítása. Ennek nagyságát egy 1-100-ig terjedő számskálán állíthatjuk. Lényegében mindent terhel, de legfőképp a processzort. |
DETAIL DISTENCE | Az objektumok kidolgozottságának, apróságok mértékének beállítása. Ennek mértékét is egy 1-00-ig terjedő számskálán állíthatjuk. Ez mindent arányosan terhel. |
VEHICLE DESINTY | A járműsűrűség. Szinten egy 1-100-ig terjedő számskálán állíthatunk a mértékén. Főleg a processzort terheli. |
SHADOW DENSITY | Az árnyékolások pozíciója. Ezt egy 1-16-ig terjedő számskálán állíthatjuk, és főleg a processzort (CPU), illetve a grafikai processzort terheli (GPU). |
Beállítás neve | Érték |
Felbontás | 1280x720 |
TEXTURE QUALITY | Medium |
REFLECTION RESOLUTION | Medium* |
WATER QUALITY | Medium* |
SHADOW QUALITY | High* |
NIGHT SHADOW |
Off* |
RENDER QUALITY/TEXTURE FILTER QUALITY |
Low/Anisotrophic 2x |
VIEW DISTENCE | 21 |
DETAIL DISTENCE | 10 |
VEHICLE DESINTY | 33 |
DEFINITION | OFF |
VSYNC | OFF* |
* A csillaggal megjelölt beállításokat nem erősítette a Rockstar Games, tehát lehet, hogy tévesek!