Az unalom elűzésére a fejlesztők néhány minijátékot is beletettek a játékba. Ezeket többnyire a játékgépekhez sétálva érhetejük el. Játékautomaták a klubokban, boltokban, bárokban vannak, vagy a nagyobb villákban, mint például Madd Dog háza. Összesen négy féle játékot lehet kipróbálni. Ezekkel pénzösszeget ugyan nem minden esetben nyerhetünk, és a 100% teljesítéséhez sem szükségesek, de a móka kedvéért érdemes kipróbálni őket.
A GTA San Andreas által felsorakoztatott minijátékok között szerepel a billiárd is, ennek is egy elterjedtebb alfaja, a Pool.
Aki esetleg nem ismeri a játékot, a lényege, hogy színezett, számokkal ellátott golyókat kell bejuttatni az asztal hat lyukába, egy dákó – hosszúkás, keskenyedő bot – segítségével, mígnem – függően a játékszabályoktól – fent nem marad a fekete, 8-as golyó, amit utolsóként lyukba lökve nyerhetjük meg a játékot.
Kezdőlépések
Egy pool játszma elkezdéséhez az alapkritérium, hogy legyen nálad legalább 50$, mivel egy játszma tétet igényel, ami egészen 1000$-ig terjedő összeg lehet.
Ha van ennyi pénzed, akkor elegendő csupán eljutnod a San Andreas államában elszórtan fellelhető billiárdasztalok egyikéhez, és a mellettük álló NPC közelébe érve elfogadni a felkérést, majd megtenni a szükséges pénzösszeget.
Ha minden szükséges kritériumot sikerül teljesíteni, a játék el is kezdődik, ekkor CJ bármelyik közelharci fegyverét lecseréli egy billiárddákó, és lehetősége van kezdőlökést végrehajtani.
(Érdekesség, hogy a PlayStation 2 exkluzív kétjátékos mód itt is használható, tehát ha két kontrollerrel bírunk, kihívhatjuk az éppen velünk egy szobában ülő játékost egy játékra. Ezen esetben viszont nem tehetünk meg pénzösszeget.)
Játékszabályok
CJ kezd, tehát az első lökés alkalmával jobb esetben el is dől, hogy melyik „mintával” játszunk a továbbiakban.
Az asztalon két minta található, az egyik a „teli”, azaz egyszínű golyókat jelenti, a másik pedig a „csíkos”, tehát nem egyszínűeket.
Attól függően dől el, hogy mely golyókat kell eltegyük, hogy első alkalommal mit sikerült lyukba juttatnunk, vagy ha nem sikerült semmit sem, mit lök be az ellenfél.
Amennyiben az egyik játékos egyszerre mindkét mintából lerak egyet-egyet, a kezdőlökés folytatódik, mert nem eldönthető, hogy melyikkel játszunk a továbbiakban.
A lökés irányát az iránygombokkal tudjuk megadni, és egy fehér golyón mutatja a játék, a képernyő jobb alsó sarkában, míg erősségét attól függően, hogy milyen mértékben húzzuk hátra egerünket, majd milyen gyorsan toljuk azt előre.
Körvesztésre a következő hibák elkövetésekor kerülhet sor: